Trije sposobni graditi drugi tir

Zaključena večina dostopnih cest za projekt drugi tir.
Fotografija: FOTO: Jure Eržen/Delo
Odpri galerijo
FOTO: Jure Eržen/Delo

»Konzorcij podjetij Kolektor CPG in Euro-Asfalt, ki gradi dostopne ceste za projekt drugi tir, je navkljub povečanemu obsegu del, bistveno slabšim geološkim in geomehanskim razmeram ter situaciji s COVID-19, ki je spomladi za več tednov zaustavila arheološka dela in s tem zamaknila izvajanje gradbenih del, v skladu z najvišjimi standardi gradbene stroke do danes zaključil že 22 od skupno 24 dostopnih cest, po katerih se bo v času gradnje drugega tira prevažal gradbeni material. Tudi preostalih 0,5 kilometra dostopnih cest bo konzorcij podjetij Kolektor CPG in Euro-Asfalt dokončal do dogovorjenega roka, to je 28. februarja 2021,« so sporočili iz Kolektor CPG.

image_alt
Hitri vlak bo v Koper pripeljal leta 2026


V konzorciju podjetij Kolektor CPG in Euro-Asfalt so zaključili že 22 od skupno 24 dostopnih cest za projekt drugi tir, gradbena dela na dostopnih cestah pa potekajo hitro, učinkovito in v skladu z najvišjimi standardi gradbene stroke. Kakovost del, kamor sodi tudi debelina asfalta, ves čas gradnje nadzorujeta kar dva akreditirana laboratorija, meritve debelin asfalta pa potekajo z odvzemom vrtin, ki velja za edini veljaven način merjenja debeline asfalta.


Ključne ceste zgrajene predčasno


Do danes je bilo tako na projektu dostopnih cest za drugi tir odvzetih 38 vrtin asfaltnih plasti, ugotovljenih pa ni bilo nobenih odstopanj. To potrjujejo tudi strokovna poročila s strani zunanjih izvajalcev kontrole, Zavoda za gradbeništvo Slovenije (ZAG) in Gradbenega inštituta ZRMK. Kristjan Mugerli, direktor podjetja Kolektor CPG: »Kolektor CPG pri vseh projektih, tako doma kot v tujini, prisega na kakovost. V primeru izgradnje dostopnih cest za projekt drugi tir bomo kot izvajalec predali garancijo skladno z zahtevami naročnika, za kakovost pa jamčimo tudi z bančno garancijo in vsem premoženjem«.

»Kolektor CPG vsa dela izvaja na najvišji kakovostni ravni in v roku, ki smo ga določili skupaj z naročnikom. Potrdimo lahko, da nobena dela ne stojijo oziroma ne zamujajo zaradi nas, ravno obratno, ključne ceste za vse vrste del so zgrajene celo predčasno«, zaključuje Mugerli.
 

Trije sposobni graditi drugi tir


Uprava družbe 2TDK je ob seznanitvi nadzornega sveta sprejela odločitev o priznanju sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za gradnjo objektov drugega tira železniške proge za odsek 1:Divača–Črni Kal. Z odločitvijo se sposobnost za navedeni odsek prizna kandidatom:

1.  JV STRABAG AG, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana, Ed Züblin AG in GÜLERMAK Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş.,

2. JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş.,

3. Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Odločitev bo, če ne bo pritožb, pravnomočna v osmih delovnih dneh. Odločitev o priznanju sposobnosti za odsek 2: Črni Kal–Koper bo naročnik sprejel v najkrajšem možnem času, so še sporočili iz 2TDK.

Preberite še:

Komentarji: