Uber gre spomladi morda v prvo javno prodajo delnic
Družba je obupala nad Slovenijo

Odpri galerijo
FOTO: Mike Segar Reuters
Uber, podjetje, ki ponuja platformo za taksi prevoze, razmišlja o IPO ozioroma prvi javni prodaji delnic, piše WSJ. Če bo projekt uspešen, bi bila družba vredna 120 milijard dolarjev, kar je več kot proizvajalci vozil General Motors, Ford in Fiat Crysler skupaj.
Uber, ki je bil ustanovljen leta 2009 in je zasebna družba, je med bolj pričakovanimi delnicami, vrednotenje družbe sta opravili skupini Goldman Sachs in Morgan Stanley, po pisanju WSJ pa je vrednost podvojena v primerjavi z dvema mesecema nazaj, ko so je v lastniško sestavo vstopila Toyota. Takrat je bilo podjetje ocenjeno na 72 milijard dolarjev.
{embed_iframe}https://services.delo.si/enovice/prijava/{/embed_iframe}
Uber dodobra pretresa države in je vir različnih novic, od nedavnega polmilijardnega dolarskega vložka Toyote, do, na drugi strani, uspehov tožb zlasti taksistov in prepovedi izdajanja novih licenc za prevoznike v sistemu Uber v različnih državah. V Sloveniji se od podpisa pisma o nameri za sodelovanje v Silicijevi dolini septembra 2016 ni spremenilo nič, čeprav je takratni minister za javno upravo Boris Koprivnikar Uber promoviral kot spodbudo za sodelovalno in digitalno gospodarstvo v zeleni Sloveniji.
Zdaj v Uberju neuradno pravijo, da v Sloveniji nimajo nobenih načrtov. Kljub številnim obljubam dela vlade, se v zvezi z zakonodajo, ki ne omogoča sistema Uber, ni spremenilo nič.
Uber, ki je bil ustanovljen leta 2009 in je zasebna družba, je med bolj pričakovanimi delnicami, vrednotenje družbe sta opravili skupini Goldman Sachs in Morgan Stanley, po pisanju WSJ pa je vrednost podvojena v primerjavi z dvema mesecema nazaj, ko so je v lastniško sestavo vstopila Toyota. Takrat je bilo podjetje ocenjeno na 72 milijard dolarjev.
{embed_iframe}https://services.delo.si/enovice/prijava/{/embed_iframe}
Uber obupal nad Slovenijo
Uber dodobra pretresa države in je vir različnih novic, od nedavnega polmilijardnega dolarskega vložka Toyote, do, na drugi strani, uspehov tožb zlasti taksistov in prepovedi izdajanja novih licenc za prevoznike v sistemu Uber v različnih državah. V Sloveniji se od podpisa pisma o nameri za sodelovanje v Silicijevi dolini septembra 2016 ni spremenilo nič, čeprav je takratni minister za javno upravo Boris Koprivnikar Uber promoviral kot spodbudo za sodelovalno in digitalno gospodarstvo v zeleni Sloveniji.
Zdaj v Uberju neuradno pravijo, da v Sloveniji nimajo nobenih načrtov. Kljub številnim obljubam dela vlade, se v zvezi z zakonodajo, ki ne omogoča sistema Uber, ni spremenilo nič.