![Danilo Ferjančič verjame, da so dobro pripravljeni na novo dobo elektromobilnosti, ki prihaja z velikimi koraki. FOTO: Matej Družnik](https://www.delo.si/media/images/20211223/1097355.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
»Avtomobilski trg je odraz razpoloženja gospodarstva in potrošnikov – če je gospodarstvo v težavah in izgubljamo delovna mesta, potem je avtomobilski trg prvi, ki to občuti. In obratno. Letos so ta pravila nekako postavljena na glavo – gospodarstvo in potrošniki so odlično razpoloženi, povpraševanje po avtomobilih je izjemno, a mi jih preprosto ne moremo dobavljati, ker v verigi dobaviteljev bistveni sestavni deli manjkajo, kar je globalni fenomen. Trenutno stanje v našem poslu je precej nenavadno, nekako se kot panoga resetiramo,« pravi Danilo Ferjančič, generalni direktor Porsche Slovenija.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji