Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Damijan Kracina: Napačna ladja

Odprto ostaja iskanje kakšne presežne, sublimirane, morda celo psevdometafizične dimenzije, ni pa odveč niti odmerek ironične distance.
Projekt Napačna ladja gledalca ne posiljuje z eksplicitno teznostjo, temveč ostaja očarljivo razprt. FOTO: Peter Rak
Projekt Napačna ladja gledalca ne posiljuje z eksplicitno teznostjo, temveč ostaja očarljivo razprt. FOTO: Peter Rak
16. 11. 2023 | 06:58
5:44

V nadaljevanju preberite:

Razstava v Kostanjevici kljub svoji težko določljivi pomenskosti – ki seveda že dolgo ni relevanten dejavnik pri identifikaciji z umetnino – ne sodi v nabor neštetih projektov, ki dobijo status umetniškega avtomatično z uvrstitvijo v muzejsko ali galerijsko postavitev, pa četudi se manifestirajo kot ultimativna subjektivnost kot takšna, onstran dela samega ter odtujitve in samoobjektiziranja. Prav tako ni še eden od projektov, ki gledalca posiljujejo z eksplicitno teznostjo ali celo agitacijo na točno določeno tematiko, temveč ostaja očarljivo razprt.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine