Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Kaj še ostane velikim? (FOTO)

Hyundai i20 ima veliko, toda udobje nekaj tudi stane.
Hyundai i20 ni velik, a ima skoraj vse. FOTO: Gašper Boncelj
Hyundai i20 ni velik, a ima skoraj vse. FOTO: Gašper Boncelj
15. 10. 2018 | 17:00
4:13
Če bi našteli vse, kar je v njem vgrajeno, bi vam povedali toliko stvari, da bi mislili, da vam razlagamo o kakšni premijski limuzini ali športnem terencu. Kljub temu gre za razmeroma majhen avtomobil, ki bi težko še imel kaj več.

Če bi iskali slabost, bi lahko zapisali, da v hyundaiu i20 ni masažnih sedežev, gumba za odišavljenje prostora, televizijskega sprejemnika ali pa morda kamere za prepoznavanje ovir v temi, vendar če smo bolj razumski, testni i20 tako rekoč ni imel (opremske) pomanjkljivosti.



Notranjost je lična, armaturna plošča pa pregledna. FOTO: Aljaž Vrabec
Notranjost je lična, armaturna plošča pa pregledna. FOTO: Aljaž Vrabec


Ta avtomobil zna sam ohranjati smer znotraj voznega pasu in samodejno preklapljati med dolgimi in zasenčenimi lučmi, moč motorja razporeja prek samodejnega menjalnika (doplačilo 1290 evrov), v prvih mrzlih jesenskih jutrih pa je še kako prijalo ogrevanje sedežev in volana iz zimskega paketa za 280 evrov. Resda takšno udobje nekaj stane, a vendarle gre za pripomočke, ki jih v majhnih avtomobilih nismo vajeni.

Gre za litrski bencinski motor s spoštljivimi stotimi konjskimi močmi. FOTO: Aljaž Vrabec
Gre za litrski bencinski motor s spoštljivimi stotimi konjskimi močmi. FOTO: Aljaž Vrabec


Majhen, vendar udoben


Tudi motor je precej zmogljiv za takšnega malčka. Gre za litrski bencinski motor s spoštljivimi stotimi konjskimi močmi (74 kW). Za prenos dobro skrbi omenjeni sedemstopenjski samodejni menjalnik. Poraba je bila ugodna, okoli šestih litrov. K dobrim voznim lastnostim pa pripomoreta tudi naprednejše krmiljenje in udobnejše blaženje. Prav zato je testni i20 pri veliki hitrosti dajal mnogo boljši občutek, kot smo ga bili v preteklosti deležni v takšnih avtomobilih. Na visoki ravni je počutje v potniški kabini z modernimi materiali in lepo zaključenimi površinami. Edino pomanjkljivost smo zaznali (beri: zavonjali) v vročini, ko je neprijeten vojn oddajala notranja plastična površina. Odlagalnih površin je dovolj, med drugim je spredaj v vratih prostor za 1,5-litrsko plastenko, zadaj za litrsko, med sprednjima sedežema pa je naslonjalo za roke.



Zadnja stekla so zatemnjena, poseben je tudi zadnji stebriček. FOTO: Aljaž Vrabec
Zadnja stekla so zatemnjena, poseben je tudi zadnji stebriček. FOTO: Aljaž Vrabec


Višja cena, boljša oprema


Spredaj brez težav sedijo odrasli potniki vseh velikosti in širin, zadaj predvsem otroci. Prostora je torej dovolj za štiričlansko družino, ki s seboj na počitnice ne pelje vse mogoče krame, ki je potem niti ne potrebuje. Prtljažnika je za 326 litrov prostora, zadnja sedeža pa se podirata v razmerju 60:40.

V prtljažniku je za 326 litrov prostora, zadnja sedeža se podirata v razmerju 60:40. FOTO: Aljaž Vrabec
V prtljažniku je za 326 litrov prostora, zadnja sedeža se podirata v razmerju 60:40. FOTO: Aljaž Vrabec


In cena? Če imamo v mislih osnovni model, je kar ugodna, če upoštevamo še vso dodatno opremo, malo manj, a je tudi res, da je udobje temu primerno. Če ne zaradi drugega, lahko o boljši različici razmišljate zaradi večje varnosti, za dodatnih 560 evrov namreč dobite varnostni paket s sistemom opozarjanja na trk, pomočjo za ohranjanje voznega pasu, sistemom za nadzor voznikove zbranosti ...

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine