Mali križanec se upira letom

Renaultov captur z novim motorjem proti vse številnejšim tekmecem

 
Fotografija: Captur navkljub kar šesti sezoni od prve predstavitve deluje dovolj mladostno, še posebno v opremi outdoor. Z novim bencinskim štirivaljnikom mu gre precej dobro, ampak to tudi nekaj stane. Foto Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Captur navkljub kar šesti sezoni od prve predstavitve deluje dovolj mladostno, še posebno v opremi outdoor. Z novim bencinskim štirivaljnikom mu gre precej dobro, ampak to tudi nekaj stane. Foto Gašper Boncelj

Mali križanci imajo na trgu še vedno zagon, ljudem so všeč, tudi ponudba je vse širša. Eden tistih, ki pravzaprav že branijo dosedanje lovorike v tem segmentu, je Renaultov captur. Ni več najmlajši, a vendarle lahko ponudi kaj novega.



To je tokrat nov štirivaljni bencinski motor s prostornino 1,33 litra, ki ga bodo dobili tudi nekateri drugi koncernski modeli. Z največjo močjo 110 kW (150 KM) in navorom 250 NM je capturju prinesel precej odzivnosti, da ne rečemo kar poleta.

Samodejni menjalnik je prava stvar, čeprav je bil pri speljevanju kdaj pa kdaj malce sunkovit. Foto Gašper Boncelj
Samodejni menjalnik je prava stvar, čeprav je bil pri speljevanju kdaj pa kdaj malce sunkovit. Foto Gašper Boncelj


Za prenos moči je v testnem vozilu skrbel šeststopenjski samodejni menjalnik z dvema sklopkama, ki še poviša raven udobja, vendar je treba pristaviti, da je bil pri speljevanju občasno malce sunkovit, da je, po domače rečeno, sem in tja cukal. Pozneje seveda kar pozabimo, da ga imamo, kar pomeni, da dobro deluje. Poraba goriva se je na preizkusu po računalniku gibala med šestimi in sedmimi litri, za kar bi rekli, da je sprejemljivo, a nič izjemno varčno. Je pa dokaj blizu podatkom po novem merilnem ciklu WLTP (6,4–6,8 litra/100 km)

Notranjost v sprednjem delu ni zadnji krik tehnike, zlasti to velja za multimedijski zaslon. Foto Gašper Boncelj
Notranjost v sprednjem delu ni zadnji krik tehnike, zlasti to velja za multimedijski zaslon. Foto Gašper Boncelj


Kakor smo zapisali, Renaultov mestni križanec ni več najmlajši, leta pa zunaj dobro skriva, še dodatno z robustnejšimi obrobami, ki spadajo k opremi outdoor. A slednje ne pomeni, da smo sedli v terenskega avanturista. Pogon je tako kot vselej sprednji, ima pa takšen captur program za slabe vozne podlage, ki olajša speljevanje na kakem blatnem kolovozu.
Izvlečni predal pred sovoznikom pa še vedno izstopa – v dobrem. Foto Gašper Boncelj
Izvlečni predal pred sovoznikom pa še vedno izstopa – v dobrem. Foto Gašper Boncelj




Captur je za svoje zunanje mere, ki komaj presegajo štiri metre, solidno prostoren, v manjšem avtomobilu lahko še toliko bolj pohvalimo vzdolžni pomik zadnje klopi. Zasnova armaturne plošče ni zadnji krik tehnike, mlajša konkurenca ima naprednejše izdelke in boljšo ločljivost zaslona, ne pa tudi neke druge, vsaj zame zelo prijazne rešitve – prostornega izvlečnega predala pred sovoznikom, ki je prava stvar.


 
 
 

Komentarji: