Med zaupanja vrednimi tudi Delo

Na Gospodarski zbornici so podelili nagrade »trusted brand«, priznanja osebnostim in blagovnim znamkam, ki so najbolj vredne zaupanja.
Fotografija: Mladinska knjiga raziskavo izvaja v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana. FOTO: Matej Družnik/Delo
Odpri galerijo
Mladinska knjiga raziskavo izvaja v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana. FOTO: Matej Družnik/Delo

Na Gospodarski zbornici so podelili nagrade »trusted brand«, priznanja najbolj zaupanja vrednim osebnostim in blagovnim znamkam.

image_alt
Med časopisi Delo najbolj zaupanja vredna blagovna znamka


Mladinska knjiga raziskavo izvaja v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana.

Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami v Sloveniji sta tudi časnika Delo in Večer, informativna oddaja Odmevi TV Slovenija in Val 202.

Najbolj zaupanja vredne osebnosti pa so poslovnež Ivo Boscarol, TV-voditeljica Erika Žnidaršič, radijski voditelj Denis Avdić, športnik Primož Roglič in glasbenik Vlado Kreslin.

Preberite še:

Komentarji: