Za nesrečo v Premogovniku Velenje kriva mehanska okvara

Rudarska inšpekcija je opravila preiskavo, policisti pri nesreči niso odkrili sumljivih okoliščin. Poškodovani rudarji so že v domači oskrbi.
Fotografija: FOTO: Arhiv
Odpri galerijo
FOTO: Arhiv

Nesrečo v Premogovniku Velenje, v kateri se je včeraj poškodovalo 11 rudarjev, eden med njimi težje, je zakrivila mehanska okvara. Kot nam je povedala predstavnica za odnose z javnostjo Policijske uprave Celje Milena Trbulin, je rudarska inšpekcija opravila preiskavo, sumljivih okoliščin niso odkrili. Vse rudarje so v včerajšnjih večernih urah že odpustili iz bolnišnične oskrbe.

Tadeja Jegrišnik, predstavnica za stike z javnostjo v Premogovniku Velenje, je za Delo že včeraj pojasnila: »Pri prevozu zaposlenih na jamska delovišča je v začetku druge izmene v jami Preloge (del jame Premogovnika Velenje) nastala mehanska okvara viseče dieselske lokomotive. Ob okvari se je avtomatsko sprožila zasilna zavora. Pri tem je del kompozicije viseče dieselske lokomotive zanihal in poškodoval nekatere zaposlene pri prevozu.«





Posredovali so reševalci nujne medicinske pomoči Velenje, ki so oskrbeli poškodovane rudarje. Osem so jih odpeljali v celjsko bolnišnico, tri pa v bolnišnico v Slovenj Gradec, je že včeraj povedala Trbulinova. 

Nesreča se je zgodila le nekaj dni po nastopu novega direktorja Premogovnika Velenje Marka Mavca. Po izobrazbi je magister rudarskih in geotehnoloških znanosti, med letoma 1989 in 2004 je bil že zaposlen v velenjskem premogovniku. Njegov štiriletni mandat se je začel 30. avgusta.

Le dva dni pred tem, 28. avgusta, pa so Premogovnik Velenje obiskali ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, generalni sekretar na njenem ministrstvu Bojan Kumer, generalni direktor Direktorata za energijo Hinko Šolinc in generalni direktor Holdinga Slovenske elektrarne Stojan Nikolić.

Delo v premogovniku že od včeraj poteka normalno. Najhujša nesreča v njem se je, kot piše STA, zgodila februarja 2003, ko sta zaradi nevarnih jamskih plinov – metana in ogljikovega dioksida – umrla dva rudarja, osem pa jih je bilo poškodovanih. Tudi novembra leta 2014 je v delovni nesreči približno 200 metrov pod površjem zemlje umrl delavec. Nesreča se je zgodila zaradi njegove nepazljivosti pri čiščenju premoga pod obratujočim transporterjem.

Komentarji: