V nadaljevanju preberite:
Ko je Xiaomi junija letos prodal več mobilnih telefonov kot Apple in južnokorejski Samsung, drugo četrtletje pa končal kot drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu, pa je bila številka 50 milijonov prodanih kosov bolj podobna mission accomplished – misija uresničena. Samsung je sicer ostal v vodstvu z 58 milijoni, a se je njegov delež globalnega trga z 22 odstotkov, kolikor je znašal v prvem četrtletju, zmanjšal na 18 odstotkov, kolikor mu jih je uspelo zadržati v drugem četrtletju.
Ko je Lei Jun leta 2010 ustanovil novo družbo za proizvodnjo električnih naprav, so se on in njegovih šest partnerjev odločili, da jo bodo poimenovali Xiaomi. V kitajskem jeziku pomeni ta beseda proso, a Lei je takoj pojasnil, da se v njej skriva več pomenov.
»Xiaomi« namreč dobesedno pomeni »majhno zrno«, to pa namiguje na slovito zgodbo o Budi, ki je med dolgo meditacijo živel od enega samega riževega zrna.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo prva dva meseca za skupaj samo 10,49€!
NAROČITE