Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Dober tek

Izogibajte se hrani, ki jo skušajo prodati vašim otrokom. Korporacije so namreč močnejše od zdravega razuma in skrbi za zanamce.
V bližnji prihodnosti bosta čista voda in dobra hrana vredni veliko več kot denar. FOTO: Jure Eržen/Delo
V bližnji prihodnosti bosta čista voda in dobra hrana vredni veliko več kot denar. FOTO: Jure Eržen/Delo
25. 5. 2024 | 06:39
25. 5. 2024 | 07:24
9:24

V nadaljevanju preberite:

Prejšnji teden sem v New York Timesu brala članek o tem, da je šlo od takrat naprej vse samo še navzdol oziroma navzgor. McDonald's je danes v ZDA večja in bogatejša korporacija, kot je kdaj bila, kar 36 odstotkov Američanov – 84 milijonov – jih vsak dan uživa v hitri hrani. Poceni je in ljudem je všeč njen okus. Njihove reklame privabljajo predvsem otroke in najstnike, med katerimi jih ima vedno več težave z debelostjo in sladkorno boleznijo. Življenjska doba teh otrok bo manjša, kot je življenjska doba njihovih staršev. V teh reklamah nastopajo zvezdniki, kot so Justin Bieber, Cardi B, Travis Scott ... Bernie Sanders se s še nekaj kolegi trudi, da bi pomagal uzakoniti predlog, da bi prav zaradi povečane pojavnosti sladkorne bolezni med najmlajšimi te reklame končno prepovedali, a jim težko uspeva. Korporacije so močnejše od zdravega razuma in skrbi za zanamce. V članku me je najbolj pretresel stavek strokovnjakinje Frances Fleming-Milici, ki se ukvarja z marketingom hrane in zdravja, dejala je: »Če gre za reklamo za hrano, ki je namenjena otrokom, potem morate vedeti, da reklamira stvar, ki ni dobra za vas.« Torej izogibajte se hrani, ki jo skušajo prodati vašim otrokom.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine