Marquez užival v F1, Honda pa je privabila Lorenza

Čeprav Honda ne računa več na Danija Pedroso, dolgo nihče ni izrazil želje, da bi se pridružil motociklističnemu prvaku
Fotografija:
Odpri galerijo

Ljubljana – Kot da bi bilo razmerje sil v razredu motogp preveč enolično, so rezultati uvodnih šestih dirk hitro ostali v senci pričakovanja, kaj se bo dogajalo v prihodnjih letih. Do konca sezone je resda ostalo kar 13 preizkušenj, toda Marc Marquez se kljub nedeljskemu padcu v Mugellu zdi večini nedosegljiv.

Očitno le ni preprosto biti sotekmovalec španskega asa, ki se je včeraj preizkusil v štirikolesnem dirkalniku formule ena Scuderie Toro Rosso na progi v Spielbergu. Le nekaj ur poprej so pri Hondi potrdili, da se bodo po sezoni sporazumno razšli z Danijem Pedroso. Za japonsko moštvo je dirkal kar 18 let v treh različnih razredih in se trikrat uveljavil kot svetovni podprvak razreda motogp – leta 2007 za Caseyjem Stonerjem, v letih 2010 in 2012 pa za Jorgejem Lorenzom –, v katerem je dosegel 31 zmag in se 112-krat povzpel na zmagovalni oder. Toda kazalo je, da bodo vrzel polnili kar nekaj časa.

Včeraj dopoldne je tudi Avstralec Jack Miller zavrnil možnost, da bi se pridružil Marquezu, čeprav naj bi bila Honda pripravljena plačati Ducatiju milijon evrov odškodnine. Že prej, ko so krožile zgolj govorice o Pedrosovem odhodu, pa številni drugi dirkači niso želeli niti slišati, da bi prevzeli njegov motor; med drugimi Andrea Dovizioso, Johann Zarco in Joan Mir. »Zakaj, Marc?« so španski novinarji vprašali prvaka štirih od zadnjih petih sezon motogp in dobili zanimiv odgovor.
 

Ducati bo prihranil 12,1 milijona


»Za uradno tolmačenje bi morali vprašati moje šefe. Jaz lahko le vztrajam pri želji, da bi imel ob sebi karseda kakovostnega dirkača. Vem, da so se nekateri fantje že izjasnili, da ne želijo priti v moštvo Repsol Honda. Bržčas so uvideli, da le ni tako preprosto zmagovati z našim motorjem. Na njem moraš trdo garati in voziti na meji svojih zmožnosti. Niti ne štejem več, kolikokrat sem že padel in kolikokrat sem se rešil v zadnjem hipu,« je poudaril Marquez.

Včeraj popoldne pa je očitno prišlo do razpleta. Ducatijevi vodilni možje so pred dvema tednoma podaljšali pogodbo z Doviziosom do konca SP 2020 in se še pred zmago Jorgeja Lorenza v Mugellu odločili, da ga ne potrebujejo več. Izbirati so začeli med Millerjem in Danilom Petruccijem ter se odločili za slednjega, kar jim bo prineslo velik prihranek. Če Lorenzo v tej sezoni zasluži 12,5 milijona evrov (in lahko dobi dodatnih 2,5 milijona, če bo osvojil naslov prvaka), bo Italijan na voljo za borih 400 tisočakov. Prav plačilno nesorazmerje je šlo najbolj v nos Doviziosu, ki je doslej zaslužil deset milijonov manj na leto od Lorenza, ko je prepričal šefa ekipe Claudia Domenicalija, naj začne iskati nove rešitve. In petkratni prvak (trikrat v motogp in dvakrat v moto2) se je v hipu znašel na izhodnih vratih. Da je ohranil ponos, potrjujejo njegove besede pred letošnjo VN Italije, ko je opozoril Domenicalija: »Nisem odličen dirkač. Sem šampion!« In čeprav se je sprva nagibal k satelitski izpostavi Yamahe, se je po zadnjih vesteh iz Španije odločil, da se bo pridružil Marquezu pri Hondi.

Pri Yamahi je nezadovoljen Maverick Viñales in pravi: »Ko sem lani prestopil iz vrst Suzukija, so mi obljubljali, da bom zmagoval. Zdaj pa se borim za 7. in 8. mesta z Ducatijevimi sateliti,« je ogorčen trenutno tretji v SP.

Komentarji: