»Rdeči vragi« (še vedno) najzanimivejši za sponzorje

Kolektiv z Old Trafforda namreč iz 68 komercialnih pogodb letno iztrži 269 milijonov evrov.
Fotografija: Rdeči vragi so tržno še vedno zelo zanimivi. FOTO: Phil Noble/Reuters
Odpri galerijo
Rdeči vragi so tržno še vedno zelo zanimivi. FOTO: Phil Noble/Reuters

London – Čeravno angleški nogometni velikan Manchester United v zadnjih sezonah ne dosega več tako blestečih rezultatov kot nekoč, je očitno, glede na raziskavo podjetja CSM Sport & Entertainment, še vedno zanimiv za pokrovitelje, saj ostaja na čelu lestvice klubov, ki po višini sponzorskih pogodb zaslužijo največ. Kolektiv z Old Trafforda namreč iz 68 komercialnih pogodb letno iztrži 269 milijonov evrov.


Barcelona glavna izzivalka


Najbolj mu, kot raziskavo povzema STA, za vrat diha Barcelona, ki s 43 pogodbami letno zasluži osem milijonov evrov manj, ostalim klubom pa pokroviteji namenijo po manj kot 200 milijonov evrov na leto. Tretje mesto s 180 milijoni drži Bayern, za njim pa so v deseterici uvrščeni še evropski prvak Real Madrid (178), Chelsea (154), Manchester City (149), Arsenal (124), Liverpool (117), PSG (112) in Juventus (101 milijon evrov).


Angleška liga z naskokom prva


Med ligami je, kot je razvidno že s klubske razpredelnice, z naskokom vodilna angleška, v njene klube so namreč sponzorji vložili 1,2 milijarde evrov, sledijo pa nemška (734,7 milijona evrov), španska (678,5) in s precejšnjim zaostankom italijanska liga (439,3).

Preberite še:

Komentarji: