Predstavitvena informacija

Kje se vidite čez 5 let?

Odkrijte novosti trga dela, pridobite nova znanja in poiščite priložnosti za osebno ali karierno napredovanje.
Fotografija: V času intenzivnih sprememb v okolju je nujen tudi razmislek o spremembah nas samih, razmislek o karieri in osebnem razvoju. Udeležite se kariernega sejma Alumni UP. FOTO: Stock.adobe.com
Odpri galerijo
V času intenzivnih sprememb v okolju je nujen tudi razmislek o spremembah nas samih, razmislek o karieri in osebnem razvoju. Udeležite se kariernega sejma Alumni UP. FOTO: Stock.adobe.com

Razmišljate o naslednji stopnički v karieri in ne veste, ali je zdaj pravi čas za naslednji korak? Ali pa morda celo, kam sploh stopiti? Tukaj in zdaj je idealna priložnost. Na voljo je veliko raznolikih delovnih mest in možnosti za nove izzive v vseh panogah in poklicih. Karierni sejem Alumni UP vam bo dal priložnost za razmislek o karieri, odločitev za spremembo, zagon za postavitev višjih ciljev ali zgolj potrditev, da ste ravno tam, kjer morate in želite biti. 

Karierni cilji: Kako jih doseči še letos?

Vzemite si čas za razmislek o svojem trenutnem kariernem položaju in poti, po kateri želite priti do zastavljenih ciljev. Ali lahko živite svoje potenciale, vrednote, imate občutek, da se razvijate? Ali si želite novih izzivov, sprememb, novega znanja? Določanje kariernih ciljev je tudi proces spoznavanja sebe in področij, na katerih lahko ali morate napredovati. Kaj vas loči od konkurence – vaše izkušnje, znanje ali osebnost? Ne glede na izkušnje, treba je biti v koraku s časom – nadgraditi obstoječa znanja, razviti nove kompetence in veščine ter se posvetiti tudi osebnemu razvoju. 

Z močno osebno blagovno znamko smo uspešnejši!

Dobro strukturiran življenjepis že dolgo ni več dovolj, da izstopate od konkurence. Postavite svoje ime, podobo in delovne izkušnje na višjo raven in zgradite svojo osebno blagovno znamko. V čem ste drugačni ali boljši od drugih? Predstavite svoje znanje, sposobnosti in izkušnje ter vrednote na unikaten način tako, da poudarite svoje prednosti v neposredni komunikaciji z zaposlovalcem, ozavestite svoje uspehe in dosežene cilje ter povečajte svojo prisotnost na svetovno znani platformi LinkedIn. 

Služba, ki osrečuje – mit ali resnica?

Nezadovoljstvo na delovnem mestu postaja vse bolj pomemben razlog, da ljudje zapuščajo tudi dobra delovna mesta. Ljudje so na delu precej bolj zagnani, kadar menijo, da ima njihovo delo smisel oziroma dober namen. V raziskavi, ki jo je objavila ugledna publikacija Harvard Business Review, je večina ocenila delovno mesto kot dobro, če je pošteno plačano in omogoča, da posameznik dela tisto, v čemer je dober, in se ob tem počuti, da je tudi naredil nekaj smiselnega, in to uspešno.

Kje in kako iskati nove priložnosti za osebni in karierni razvoj?

Maša Madon, vodja poslovnega razvoja na Centru poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani
Maša Madon, vodja poslovnega razvoja na Centru poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani


 





Naročnik oglasne vsebine je Alumni Ekonomske fakultete.