Predstavitvena informacija

Podjetje so ljudje, zato jim prisluhnimo.

Dober delodajalec zna prisluhniti svojim sodelavcem in jim po najboljših močeh omogočiti razmere za zadovoljstvo na delovnem mestu.
Fotografija: Daša Režonja Jovović, vodja oddelka HR in Nina Robida, sodelavka v oddelku HR: »Imava veliko možnosti za izobraževanje in napredovanje.« FOTO: HOFER
Odpri galerijo
Daša Režonja Jovović, vodja oddelka HR in Nina Robida, sodelavka v oddelku HR: »Imava veliko možnosti za izobraževanje in napredovanje.« FOTO: HOFER

Zaposleni so srce podjetja, zato je s sodelavci podobno kot z družinskimi člani. Pogovor gradi zaupanje, zaupanje gradi odnos. Včasih je dovolj že prijazna beseda ali usmeritev. A pred tem je treba poskrbeti za temelje zadovoljstva, kot so možnost izobraževanj, daljšega dopusta (t. i. Sabbatical) in takojšnja zaposlitev za nedoločen čas.

V podjetju HOFER redno izvajajo raziskavo zadovoljstva. Zadnja je na primer pokazala, da se 81 % sodelavcev v podjetju HOFER močno strinja, da podjetje ponuja ustrezna izobraževanja in usposabljanja za uspešno opravljanje njihovega dela. 



Zaposleni povedo svoje iskreno mnenje, ko zaupajo delodajalcu 
»Redno izvajamo interno raziskavo o zadovoljstvu med našimi sodelavci. Poleg tega se na osebni ravni vsakodnevno odvijajo tako imenovani mehki pogovori z nadrejenimi, h katerim spodbujamo vse sodelavce,« pove Petra Štrukelj, vodja HR v podjetju HOFER.

A delodajalec mora najprej poskrbeti za trdne temelje in zadovoljstvo svojih delavcev na delovnem mestu. V primeru podjetja HOFER so to tudi takojšnja zaposlitev za nedoločen čas, nadpovprečno plačilo v trgovinski panogi in številne možnosti za napredovanje znotraj podjetja, tudi v tujini.