Predstavitvena informacija

Postavite jasne karierne cilje

Odkrijte novosti trga dela, pridobite nova znanja in poiščite priložnosti za osebno ali karierno napredovanje.
Fotografija: V času intenzivnih sprememb v okolju je nujen tudi razmislek o spremembah nas samih, razmislek o karieri in osebnem razvoju. FOTO: Alumni Ekonomske fakultete
Odpri galerijo
V času intenzivnih sprememb v okolju je nujen tudi razmislek o spremembah nas samih, razmislek o karieri in osebnem razvoju. FOTO: Alumni Ekonomske fakultete

Ne glede na to, ali ste na začetku kariere ali že imate nekaj izkušenj, postavljanje jasnih kariernih ciljev je ključno. Prav to vam bo pomagalo ohraniti motivacijo in izkoristiti priložnosti za napredovanje. Karierni sejem Alumni JUMP je idealna priložnost za razmislek o karieri, odločitev za spremembo, zagon za postavitev višjih ciljev ali zgolj potrditev, da ste ravno tam, kjer morate in želite biti. 

  
  

Karierni in osebni razvoj ni samo nenehni vzpon

Karierni razvoj je kontinuiran proces, ki zahteva načrtovanje in nadgrajevanje znanja in kompetenc. Postavljanje ciljev, izobraževanje in prilagajanje novim priložnostim so ključni elementi uspešnega kariernega napredovanja. Karierni razvoj se meri ne samo v višini plače ali nazivu, ampak tudi v osebnem zadovoljstvu in izpopolnjenosti pri vašem delu. Ne bojte se raziskovati različnih poti in razmišljati zunaj ustaljenih okvirov. Včasih se najboljše priložnosti pojavijo zunaj vašega trenutnega območja udobja.

Trg dela se spreminja, iščejo se nova znanja

World Economic Forum v Poročilu o prihodnosti trga dela napoveduje 69 milijonov novih služb po vsem svetu, ki bodo posledica razvoja novih tehnologij in trajnostnega prehoda. V tem hitro spreminjajočem se okolju ostajata analitično in kreativno razmišljanje najpomembnejši veščini za zaposlene. Poročilo napoveduje, da se bo šest od desetih zaposlenih moralo dodatno usposabljati, izobraževati in nadgraditi svoja že obstoječa znanja in veščine do leta 2027. 

Z močno osebno blagovno znamko smo uspešnejši!

Osebna blagovna znamka postaja vedno pomembnejša za uspeh na trgu dela. Dobro strukturiran življenjepis je le začetek. Postavite svoje ime, podobo in delovne izkušnje na višjo raven in zgradite svojo osebno blagovno znamko. V čem ste drugačni ali boljši od drugih? Predstavite svoje znanje, sposobnosti in izkušnje ter vrednote na unikaten način tako, da poudarjate svoje prednosti v neposredni komunikaciji z zaposlovalcem, ozavestite svoje uspehe in dosežene cilje ter povečajte svojo prisotnost na družbenih omrežjih. 

Kje in kako iskati nove priložnosti za osebni in karierni razvoj

Ekipa Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani: Manca Debeljak (prva z leve), Urša Plevel, Jana Lenart Benedik in Katarina Arzenšek. FOTO: Alumni Ekonomske fakultete
Ekipa Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani: Manca Debeljak (prva z leve), Urša Plevel, Jana Lenart Benedik in Katarina Arzenšek. FOTO: Alumni Ekonomske fakultete


Naročnik oglasne vsebine je Alumni Ekonomske fakultete.