Predstavitvena informacija

Širitev Skupine MOL na slovenskem trgu prinaša spremembo paradigme

Skupina MOL in INA sta konec junija postali lastnici 130 bencinskih servisov OMV v Sloveniji. Zdaj zasedata drugo mesto na slovenskem trgu in imata edina v regionalnem okolju proizvodnjo ter predelavo in distribucijo nafte, kar bo povečalo zanesljivost preskrbe maloprodajnih in veleprodajnih kupcev v Sloveniji.
Fotografija: Do konca aprila 2024 bodo vsi bencinski servisi spremenili svojo zunanjo podobo. FOTO: Jože Suhadolnik/delo
Odpri galerijo
Do konca aprila 2024 bodo vsi bencinski servisi spremenili svojo zunanjo podobo. FOTO: Jože Suhadolnik/delo

Skupina MOL in INA sta konec junija postali lastnici več kot 130 bencinskih servisov OMV po Sloveniji, zdaj pa so ti servisi začeli spreminjati tudi svojo zunanjo podobo. To pomeni, da bo blagovna znamka OMV počasi izginjala, nadomestili pa jo bosta blagovni znamki MOL in INA. Projekt bo trajal predvidoma do konca aprila prihodnje leto, saj bencinski servisi svojo zunanjo podobo spreminjajo postopoma, servis za servisom. Na nekaterih lokacijah, na primer na podravski avtocesti, lahko opazimo obe blagovni znamki – na eni strani avtoceste bencinski servis v zunanji podobi MOL in na drugi v podobi INA. Tako bodo to zimo imeli hrvaški smučarji, ki se vračajo s smučišč v tujini, prepoznaven prostor, kjer bodo lahko točili kakovostno gorivo in uživali v drugih produktih in storitvah, ki jih najdejo na bencinskih servisih Skupine MOL v Sloveniji.

Spodbuda za tržno konkurenco in prispevek k zanesljivosti preskrbe

Širitev Skupine MOL na slovenskem trgu, kjer predstavlja močno številko 2, pomeni tudi začetek novega obdobja distribucije naftnih derivatov. Kot edina vertikalno integrirana družba na trgu, ki pokriva proizvodnjo in predelavo nafte ter distribucijo v svojem neposrednem regionalnem okolju, bo precej povečala zanesljivost preskrbe maloprodajnih in veleprodajnih odjemalcev ter slovenskega gospodarstva nasploh. Po drugi strani pa bo skupina bolj kot danes izkoriščala celotne proizvodne, logistične in rafinerijske zmogljivosti v širši srednjeevropski regiji. Zaradi močne rafinerije, z rafinerijo INE na Reki in rafinerijami v Bratislavi in pri Budimpešti, je skupina konkurenčna na slovenskem in drugih regionalnih trgih. Hkrati pomembno spodbuja lokalno tržno konkurenco in zanesljivost preskrbe.

V tem kontekstu je strateško pomemben projekt nadgradnje reške rafinerije. To je eden trenutno največjih industrijskih projektov na Hrvaškem, saj je INA v investicijo vložila okoli 630 milijonov evrov. Enainosemdeset odstotkov celotnega projekta in okoli 70 odstotkov gradbenih del je že končanih. Ko bo zaključena celotna investicija, bo INA povečala proizvodnjo dizla in zmanjšala regionalno odvisnost od uvoza. Hkrati bo povečala dobičkonosnost in vzdržnost celotne rafinerije Skupine MOL, kar bo dodatno povečalo zanesljivost preskrbe na hrvaškem in regionalnem trgu.

Dve blagovni znamki, ena družina

MOL in INA bencinske servise nekdanjega OMV upravljata prek skupnega podjetja MOL & INA, d. o. o. Skupina bo v slovenski trg vložila 311 milijonov evrov, poleg tega bo investirala v prenovo blagovne znamke bencinskih servisov. S prevzemom OMV Slovenija je INA povečala svoj delež s 7,75 odstotka na 33-odstotni delež v novem podjetju. Obe blagovni znamki povezuje Skupina MOL, katere članici sta tako MOL kot INA. Do leta 2027 bo ob strokovnih standardih in znanju ter visokokakovostnih gorivih slovenski maloprodajni trg pridobil tudi s širitvijo v Sloveniji že prepoznavnega gastronomskega koncepta Fresh Corner. Fresh Corner se je že izkazal za uspešnega na drugih trgih kot priljubljeno mesto za postanek na poti in se spreminja v zgodbo o uspehu tudi v Sloveniji, saj številne lokacije bencinskih servisov MOL v Sloveniji že ponujajo vrhunsko kavo, slasten hot dog in druge sveže pripravljene prigrizke. 


Naročnik oglasne vsebine je podjetje INA 

Več iz te teme: