Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kraške jame so velik izziv za graditelje tira

Zaradi jam bo na drugem tiru treba zgraditi dodatne mostove. Vzporedni tir še čaka na dopolnjeni zakon in uredbo.
Kraška jama 80 v predoru Beka je pred projektante in gradbince postavila težko nalogo. Zdaj preverjajo tla, da proučijo nosilnost mostov, ki jih morajo zgraditi pod zemljo. Foto Mitja Prelovšek
Kraška jama 80 v predoru Beka je pred projektante in gradbince postavila težko nalogo. Zdaj preverjajo tla, da proučijo nosilnost mostov, ki jih morajo zgraditi pod zemljo. Foto Mitja Prelovšek
19. 9. 2024 | 05:00
19. 9. 2024 | 08:50
6:10

V nadaljevanju preberite:

Kraške jame so graditelje tira med Divačo in Koprom šele proti koncu gradnje postavile pred zelo zahtevne inženirske izzive. Na gradbišču nove železniške proge so v mesecih tik pred zadnjim prebojem štirih cevi v najdaljših dveh predorih Lokev in Beka naleteli na pet večjih jam. Zaradi njih zdaj izdelujejo projekte, po katerih bodo morali zgraditi nekaj deset metrov dolge mostove (viadukte), da bo proga lahko prečkala podzemne jame.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine