Turški pritožbi v naročilu drugega tira sta neutemeljeni

Državna revizijska komisija je kot neutemeljena zavrnila zahtevka za revizijo, ki sta jo na javno naročilo za gradnjo drugega tira oddala družbi YDA in Unitek.
Fotografija: Državna revizijska komisija v tej fazi postopka odloča o še štirih revizijskih zahtevkih. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
Državna revizijska komisija v tej fazi postopka odloča o še štirih revizijskih zahtevkih. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo

Državna revizijska komisija je kot neutemeljena zavrnila zahtevka za revizijo, ki sta jo na javno naročilo za gradnjo drugega tira oddala turški družbi YDA in Unitek, so sporočili iz 2TDK.

Iz Državne revizijske komisije (Dkom)  so sporočili, da niso ugotovili kršitev 2TDK, so sporočili iz graditelja drugega tira med Koprom in Divačo.

image_alt
2TDK bo za dva meseca podaljšal rok za oddajo finančnih ponudb


»Državna revizijska komisija ni ugotovila zatrjevanih naročnikovih kršitev, saj je ta upravičeno zaključil, da prijava vlagatelja YDA, Turčija, in Unitek, Turčija, ne izpolnjuje vseh zahtev naročnika, določenih v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Naročnik je zahteval, da kandidati predstavijo podatek o deležu javnega naročila, ki bo oddan v podizvajanje. V prijavi vlagatelja YDA, Turčija, in Unitek, Turčija, se nahajajo nasprotujoči si podatki glede deleža javnega naročila, ki bo oddan v podizvajanje,« pa so sporočili iz Državne revizijske komisije.

Državna revizijska komisija v tej fazi postopka odloča še o štirih revizijskih zahtevkih pri javnem naročilu za gradnjo drugega tira, in sicer o pritožbah kitajskih ponudnikov. Predsednik Državne revizijske komisije Samo Červek je povedal, da bodo predvidoma o teh pritožbah odločili letos, verjetno do božiča. Predvidoma bodo za te pritožbe izdali en sklep.

Kako bo odločala Dkom, bi lahko sklepali iz prakse, ki jo je ta postavila pred dobrim mesecem dni pri odločanju o zahtevku srbske družbe Ardok pri javnem naročilu za gradnjo radijskega sistema državnih organov po standardu TETRA. V tej odločitvi je zapisala, da ima naročnik pravico izločiti ponudnike iz držav, ki z Evropsko unijo nimajo podpisanega sporazuma o odprtju javnih naročil. Ta praksa torej ne gre v prid kitajskim ponudnikom, ki jih je 2TDK izločila, ker Kitajska z Evropsko unijo nima podpisanega omenjenega sporazuma.

 

Komentarji: