Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Audi A7 sportback 50 TDI S quattro S line (FOTO)

Gran turismo iz Ingolstadta, ki se najbolje počuti na avtocesti, manj v mestu.
Audi A7 nove generacije je prestižni gran turismo, ki najbolj navduši na daljših potovanjih. FOTO: Bruno Kuzmin
Audi A7 nove generacije je prestižni gran turismo, ki najbolj navduši na daljših potovanjih. FOTO: Bruno Kuzmin
25. 6. 2018 | 17:00
6:28
A7 je bil pri Audiju vedno poseben avtomobil, kot nekakšna niša med njegovimi največjimi modeli. Tudi tokrat se zdi tako, na trg pa prihaja le malo za bolj znanim audijem A8. Niše so mi bile vedno zanimive.

To je velik avtomobil, skoraj pet metrov meri v dolžino, a ko ga pogledamo s strani ali zadaj, ne deluje okorno. Pravzaprav je njegova silhueta zame ena najlepših med večjimi avtomobili, ki so se zad­nje čase pojavili na naših cestah. Marsikateremu častilcu nemških premijskih limuzin ta pojava ne ustreza, ampak okusi so različni in sam mislim ravno nasprotno: hvala bogu, da še imajo kakšen model, ki izstopa iz rigidnega dojemanja tovrstnih izdelkov. In luči na zadku, kjer na srečo ni nobenih kromastih dodatkov, svetijo v prekrasni liniji, druge velike limuzine iz Münchna ali Stuttgarta tega ne dosegajo.

Zadek je samosvoj, tako da se ta audi jasno razlikuje od drugih podobno velikih avtomobilov. FOTO: Bruno Kuzmin
Zadek je samosvoj, tako da se ta audi jasno razlikuje od drugih podobno velikih avtomobilov. FOTO: Bruno Kuzmin

 

Uvodoma v ponudbi šestvaljni motorji


A7 je tako kot doslej po zasnovi kupejevsko zašiljena kombilimuzina z velikim prtljažnim oknom.To se odpre visoko in omogoči povsem preprost dostop do zelo velikega prtljažnika, ki se lahko še poveča, če podremo drugo vrsto sedežev. Tam je prostora dovolj, sta pa naslanjali bolj pokončni in fiksni, torej brez nastavljivega nagiba. Spredaj je udobje vrhunsko, dovolj prostorno je v vse smeri, s sedežev vstanemo spočiti, tudi po daljši vožnji. No, se pa to v tako dragem avtomobilu pričakuje. Tako kot odlična izdelava, ki smo ji seveda priča. Armaturna plošča je čisto nova in drugačna, lahko si nastavimo povratni odziv na pritisk prsta pri upravljanju dveh sredinskih zaslonov. Zasnovana sta logično in delujeta atraktivno, se pa na njiju nabirajo prstni odtisi. Poleg kake krpice bi bil dobrodošel še vrtljiv gumb ali kolesce za nastavitev klimatske naprave.

Vsaj uvodoma so v ponudbi šestvaljni motorji. Sam bi si tako prestižen avto, za katerega moraš imeti nekaj pod palcem, vselej zamišljal z bencinskim agregatom, a testni A7 je imel dizelskega z največjo močjo 210 kW (285 KM). V mestu je nekoliko glasen, morda se mi le zdi, a samodejni men­jalnik si ob močnejšem pritisku na plin za prestavljanje navzgor vzame kako desetinko sekunde več časa, kot bi pričakoval. Ko zapeljemo na magistralno cesto, stroj povsem potihne, in bolj ko osvajamo kilometrske razdalje, vse bolj prepričljiv je, prestavljanje je takrat odlično. Zmogljivosti je več kot dovolj, čutiš, da je zaloge moči veliko več, kot je večinoma potrebuješ.

Armaturna plošča je velika novost, je všečna in logična, a ne bi bil odveč še kak kolešček, recimo za klimatsko napravo. FOTO: Gašper Boncelj
Armaturna plošča je velika novost, je všečna in logična, a ne bi bil odveč še kak kolešček, recimo za klimatsko napravo. FOTO: Gašper Boncelj



 

Hitro, a sploh ne glasno


Z blagim hibridnim sistemom zna A7 po drugi strani dobro jadrati, in če niste zelo ostri na plinu, vas nagradi z za tako velik avtomobil ugodno porabo; tudi le 6,5 litra je kazalo povpreč­je na računalniku. Varčnost se najbolj pokaže v ekonomskem programu, čez luknje pa se boste z nizkimi pnevmatikami na zračnem vzmetenju najbolje vozili v komfortni nastavitvi. V športnem načinu gre še hitreje, a sploh ne glasno. Štirikolesni pogon in štirikolesni volanski mehanizem ga v zavoje vodita zanesljivo in nezahtevno uživaško.

Audi A7 najbolj zleze pod kožo na daljši vožnji, med katero recimo cenimo natančno delovanje radarskega tempomata in drugih asistenčnih sistemov, tudi med cestnimi črtami krmari in nas po potrebi nežno in nestresno vrača proti sredini voznega pasu. Avtomobil, ki ni dirkač, je predvsem po potrebi hiter in všečen potovalnik visokega razreda.





Zadaj je kar udobno, bi se pa prileglo še nastavljanje naklona naslonjal. FOTO: Bruno Kuzmin
Zadaj je kar udobno, bi se pa prileglo še nastavljanje naklona naslonjal. FOTO: Bruno Kuzmin


A7 ima samo šestvaljne motorje, v tem primeru dizelskega, ki je bolj primernejši za večje razdalje kot vožnjo po mestu. FOTO: Gašper Boncelj
A7 ima samo šestvaljne motorje, v tem primeru dizelskega, ki je bolj primernejši za večje razdalje kot vožnjo po mestu. FOTO: Gašper Boncelj


Pod prtljažnimi vrati, ki se odprejo zelo visoko, je nadvse enostaven dostop do velikega prtljažnega prostora. FOTO: Gašper Boncelj
Pod prtljažnimi vrati, ki se odprejo zelo visoko, je nadvse enostaven dostop do velikega prtljažnega prostora. FOTO: Gašper Boncelj

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine