V ovinkih se dobro počuti

BMW M440i je avtomobil, ki sledi vsakemu vozniškemu gibu, je pa zelo opazna sprednja rešetka.
Fotografija: BMW M440i s svojo nizko linijo in športnim zadkom obljublja dobre vozne občutke. FOTO: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
BMW M440i s svojo nizko linijo in športnim zadkom obljublja dobre vozne občutke. FOTO: Aljaž Vrabec

Koristni avtomobili navadno ne omogočajo vrhunskih voznih občutkov, a tokrat smo preizkusili takšnega, ki ponuja obilo užitka, to pa je tudi skoraj edini vzrok, zakaj bi tak primerek zapeljali v domačo garažo.

Da je poseben, potrdi že s svojo zunanjostjo, še posebno pride do izraza v modrem odtenku. Daleč najbolj izstopa sprednja rešetka, ki ima več učinkov. Prvi je, da je zares opazna, zato so kupejevsko štirico zdaj bistveno jasneje ločili od trojke, ki je bila tudi osnova za ta model. Drugi učinek je, da zdaj marsikomu ni všeč. Na medmrežju in med ljudmi krožijo številne kritike, kako BMW samo povečuje sprednjo rešetko, češ da bo avtomobil kmalu samo še ena velika rešetka. Toda nehote je vsaj v Sloveniji vmes posegla zakonodaja z določitvijo položaja in velikosti registrske tablice. Pri štirici je tako ravno na srednji rešetki, zato rešetka na modelih, registriranih v Sloveniji, ne deluje tako zajetno. Ampak dokler se krešejo mnenja, je za proizvajalca samo dobro. To pomeni, da so ljudje avtomobil opazili. Bistveno slabše bi bilo, če ga ne bi in o njem ne bi bilo različnih mnenj.

Motor je kar glasen, zato vsa okolica ve, da se mimo pelje nekaj močnega in hitrega. FOTO: Aljaž Vrabec
Motor je kar glasen, zato vsa okolica ve, da se mimo pelje nekaj močnega in hitrega. FOTO: Aljaž Vrabec




S svojo nizko linijo in športnim zadkom obljublja dobre vozne občutke. Ko voznik zažene motor in se zapelje med ovinke, obljubo tudi izpolni: BMW M440i se jih na asfaltu trdno drži, toda hkrati jim tudi hitro maha v slovo. Morda je podvozje v osnovni različici malce preveč mehko, a če prestavite v športni način vožnje, vse postane trše in bolj dinamično. Občutki na volanu so izjemni, saj ima voznik občutek popolne kontrole nad dogajanjem, M440i pa natančno sledi vsakemu vozniškemu gibu. Je pa v takšnem avtomobilu pametno, da se ne pretirava in se pazi na omejitve.

Vozniško okolje je na najvišji ravni. FOTO: Aljaž Vrabec
Vozniško okolje je na najvišji ravni. FOTO: Aljaž Vrabec


V 4,75 metra dolgem avtomobilu je poglavar trilitrski bencinski šestvaljnik, ki premore kar 374 konjskih moči (275 kilovatov). Pogon je štirikolesni, moč pa razporeja devetstopenjski samodejni menjalnik. Končno hitrost doseže pri omejenih 250 kilometrih na uro, stotico pa doseže v le 4,5 sekunde. Motor je kar glasen, zato vsa okolica ve, da se mimo pelje nekaj močnega in hitrega.

Končno hitrost doseže pri omejenih 250 kilometrih na uro, stotico pa doseže v vsega 4,5 sekunde. FOTO: Aljaž Vrabec
Končno hitrost doseže pri omejenih 250 kilometrih na uro, stotico pa doseže v vsega 4,5 sekunde. FOTO: Aljaž Vrabec


Prostora je spredaj dovolj, čeprav ste dvometraš, a bolj za silo. Precej prijetneje se boste počutili, če ste nižji, še posebno zadaj, kamor potniki, višji od 190 centimetrov, skorajda ne morejo zlesti. Ker ima štirica samo tri vrata, je potrebno za dostop do druge klopi odmakniti prednji sedež, ki se premika elektronsko. A če gre s prostorom malo bolj na testno, je zato celotna potniška kabina oblikovana premijsko. V testnem primerku je prevladovala rjava barva, ob njej pa so še črni in srebrni odtenki.

Sprednje rešetke so precej opazne. FOTO: Aljaž Vrabec
Sprednje rešetke so precej opazne. FOTO: Aljaž Vrabec


Ker gre v prtljažnik za 525 litrov, je to precej prostora za počitniško opremo. Zdaj je verjetno vsem tudi že jasno, da je to avtomobil za dva, M440i pa jima ponuja precej užitkov in zavistnih pogledov.

Poraba je bila modelu primerna, gibala se je nad desetimi litri, včasih tudi nad enajstimi. Testni primerek je imel kar nekaj dodatne opreme, zato cena okoli devetdesetih tisočakov pri tej znamki in takšnem avtomobilu ni presenečenje.

V 4,75 metra dolgem avtomobilu je poglavar trilitrski bencinski šestvaljnik, ki premore kar 374 konjskih moči (275 kilovatov). FOTO: Aljaž Vrabec
V 4,75 metra dolgem avtomobilu je poglavar trilitrski bencinski šestvaljnik, ki premore kar 374 konjskih moči (275 kilovatov). FOTO: Aljaž Vrabec


Ker gre v prtljažnik za 525 litrov, je to precej prostora za počitniško opremo. FOTO: Aljaž Vrabec
Ker gre v prtljažnik za 525 litrov, je to precej prostora za počitniško opremo. FOTO: Aljaž Vrabec


FOTO: Aljaž Vrabec
FOTO: Aljaž Vrabec


FOTO: Aljaž Vrabec
FOTO: Aljaž Vrabec

Več iz te teme:

Komentarji: