V Domžalah bi najprej gradili, potem pa rušili

Občina bi najprej gradila, potem podirala, vkopavala, elektrificirala in imela bi drugi tir.
Fotografija: Radi bi, da bi bile Domžale prostor »zadovoljnih ljudi«, a je to samo pobožna želja. Foto Igor Mali/Slovenske novice
Odpri galerijo
Radi bi, da bi bile Domžale prostor »zadovoljnih ljudi«, a je to samo pobožna želja. Foto Igor Mali/Slovenske novice

V Delu 22. januarja na 10. strani je novinar Bojan Rajšek pod naslovom V Domžalah bi najprej gradili, potem pa rušili bogato popisal probleme in zagato Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSI) v zvezi z ureditvijo domžalske železniške postaje in tirov kamniške proge. Domžalska občina bi najprej gradila, potem podirala, vkopavala, elektrificirala in imela bi drugi tir.

Veste, vsak »kekec«, ki se postavi v prvo vrsto za izvolitev za župana Domžal, ima polna usta ureditve kamniške proge in njene super sodobne preureditve z elektrifikacijo. Baje bo vozil »maglev« vsakih 20 minut v Ljubljano in nazaj, da bo ekološko. Za zdaj imamo še »ta stare kanarčke« iz 70. let prejšnjega stoletja, pa nekaj novih švicarskih »dizelc«, najboljša je pa tovorna vlakovna kompozicija z dizelsko »kennedyjevko« (lokomotivo), ki rohni s približno 300 decibeli in izpuhom kot ladja križarka … ob 3.30 zjutraj. Tovorni vlaki so tako ali tako edini rentabilni, pravijo na Slovenskih železnicah.

Na občini imajo že vse mandate sedanjega župana (od leta 2006) težave z orientacijo in odločitvami. Sicer najraje polagajo asfalt, prenovili so vodovod, vzorno uredili brežine Kamniške Bistrice in še nekaj posegov. Tu se zgodba konča – pri rednih nalogah ljudi, ki so v občinski upravi.

Menda ne dajo termina za sestanek in dogovor – to je stalnica te uprave, ne znajo se pogovarjati. Radi bi, da bi bile Domžale prostor »zadovoljnih ljudi«, kot opletajo na vsakem koraku, a je to samo pobožna želja.

Službo za prijave na evropske razpise so ustanovili lani (ker imamo v Domžalah raje, da nam nihče ne podari denarja), parkirna hiša za vozače z vlakom v Ljubljano (zgrajena že davno tega, tudi z evropskim denarjem) je prazna, ker je čisto v centru, na najboljši lokaciji, brezplačno makadamsko parkirišče. Tam parkira večina zaposlenih na občinski upravi pa tisti, ki pot nadaljujejo z vlakom, in še nekaj rezidentov, ki ne morejo parkirati drugje. Čez palec tam leži približno 300.000 evrov denarja na leto, če pri zaračunavanju parkirnine nismo oderuhi.

Se vam zdi, da se bo premaknilo?

Preberite še:

Komentarji: