Kaj še ostane velikim? (FOTO)

Hyundai i20 ima veliko, toda udobje nekaj tudi stane.
Fotografija: Hyundai i20 ni velik, a ima skoraj vse. FOTO: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Hyundai i20 ni velik, a ima skoraj vse. FOTO: Gašper Boncelj

Če bi našteli vse, kar je v njem vgrajeno, bi vam povedali toliko stvari, da bi mislili, da vam razlagamo o kakšni premijski limuzini ali športnem terencu. Kljub temu gre za razmeroma majhen avtomobil, ki bi težko še imel kaj več.

Če bi iskali slabost, bi lahko zapisali, da v hyundaiu i20 ni masažnih sedežev, gumba za odišavljenje prostora, televizijskega sprejemnika ali pa morda kamere za prepoznavanje ovir v temi, vendar če smo bolj razumski, testni i20 tako rekoč ni imel (opremske) pomanjkljivosti.



Notranjost je lična, armaturna plošča pa pregledna. FOTO: Aljaž Vrabec
Notranjost je lična, armaturna plošča pa pregledna. FOTO: Aljaž Vrabec


Ta avtomobil zna sam ohranjati smer znotraj voznega pasu in samodejno preklapljati med dolgimi in zasenčenimi lučmi, moč motorja razporeja prek samodejnega menjalnika (doplačilo 1290 evrov), v prvih mrzlih jesenskih jutrih pa je še kako prijalo ogrevanje sedežev in volana iz zimskega paketa za 280 evrov. Resda takšno udobje nekaj stane, a vendarle gre za pripomočke, ki jih v majhnih avtomobilih nismo vajeni.

Gre za litrski bencinski motor s spoštljivimi stotimi konjskimi močmi. FOTO: Aljaž Vrabec
Gre za litrski bencinski motor s spoštljivimi stotimi konjskimi močmi. FOTO: Aljaž Vrabec


Majhen, vendar udoben


Tudi motor je precej zmogljiv za takšnega malčka. Gre za litrski bencinski motor s spoštljivimi stotimi konjskimi močmi (74 kW). Za prenos dobro skrbi omenjeni sedemstopenjski samodejni menjalnik. Poraba je bila ugodna, okoli šestih litrov. K dobrim voznim lastnostim pa pripomoreta tudi naprednejše krmiljenje in udobnejše blaženje. Prav zato je testni i20 pri veliki hitrosti dajal mnogo boljši občutek, kot smo ga bili v preteklosti deležni v takšnih avtomobilih. Na visoki ravni je počutje v potniški kabini z modernimi materiali in lepo zaključenimi površinami. Edino pomanjkljivost smo zaznali (beri: zavonjali) v vročini, ko je neprijeten vojn oddajala notranja plastična površina. Odlagalnih površin je dovolj, med drugim je spredaj v vratih prostor za 1,5-litrsko plastenko, zadaj za litrsko, med sprednjima sedežema pa je naslonjalo za roke.



Zadnja stekla so zatemnjena, poseben je tudi zadnji stebriček. FOTO: Aljaž Vrabec
Zadnja stekla so zatemnjena, poseben je tudi zadnji stebriček. FOTO: Aljaž Vrabec


Višja cena, boljša oprema


Spredaj brez težav sedijo odrasli potniki vseh velikosti in širin, zadaj predvsem otroci. Prostora je torej dovolj za štiričlansko družino, ki s seboj na počitnice ne pelje vse mogoče krame, ki je potem niti ne potrebuje. Prtljažnika je za 326 litrov prostora, zadnja sedeža pa se podirata v razmerju 60:40.

V prtljažniku je za 326 litrov prostora, zadnja sedeža se podirata v razmerju 60:40. FOTO: Aljaž Vrabec
V prtljažniku je za 326 litrov prostora, zadnja sedeža se podirata v razmerju 60:40. FOTO: Aljaž Vrabec


In cena? Če imamo v mislih osnovni model, je kar ugodna, če upoštevamo še vso dodatno opremo, malo manj, a je tudi res, da je udobje temu primerno. Če ne zaradi drugega, lahko o boljši različici razmišljate zaradi večje varnosti, za dodatnih 560 evrov namreč dobite varnostni paket s sistemom opozarjanja na trk, pomočjo za ohranjanje voznega pasu, sistemom za nadzor voznikove zbranosti ...

Komentarji: