Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Učenci si želijo šolo, ki ima srce

Kaj o šoli menijo slovenski učenci, kako se počutijo med učenjem in kakšno šolo si želijo v prihodnosti.
Raziskava, izvedena na vzorcu 29.000 učencev, v kateri so leta 2021 sodelovali tudi slovenski učenci, ugotavlja, da jih le dve petini doživljata šolo kot varen prostor in učitelje kot osebe, ki jim pomagajo pri napredku. FOTO: Leon Vidic/Delo
Raziskava, izvedena na vzorcu 29.000 učencev, v kateri so leta 2021 sodelovali tudi slovenski učenci, ugotavlja, da jih le dve petini doživljata šolo kot varen prostor in učitelje kot osebe, ki jim pomagajo pri napredku. FOTO: Leon Vidic/Delo
Mateja Peršolja
13. 1. 2024 | 05:00
20:45

V nadaljevanju preberite:

Raziskava, izvedena na vzorcu 29.000 učencev, v kateri so leta 2021 sodelovali tudi slovenski učenci, ugotavlja, da jih le dve petini doživljata šolo kot varen prostor in učitelje kot osebe, ki jim pomagajo pri napredku. Starejši ko so učenci, bolj doživljajo šolo kot nepravično. Ker napake niso vrednotene kot pomemben sestavni del procesa učenja, jih učenci doživljajo kot poraz. Šole z visoko učno kulturo, ki uporabljajo jezik učenja, razvijajo učne spretnosti in veščine, so dosegle statistično bistveno boljše rezultate kot šole, ki tega nimajo. Način vodenja šole in učitelji lahko naredijo pomembno razliko v počutju in dosežkih učencev. Kaj o šoli prihodnosti menijo slovenski osnovnošolci?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine