Od leta 2008, ko je bila na ulicah Singapurja prva nočna dirka v
formuli 1 in se končala s sporno zmago
Fernanda Alonsa (moštveni kolega v Renaultu
Nelson Piquet je nalašč trčil, da bi priklical varnostni avto) dirkališče Marina Bay vselej postreže z dramo. Ta se obeta tudi v nedeljo, ko bo
Sebastian Vettel mrzlično lovil zmago, s katero bi se približal vodilnemu
Lewisu Hamiltonu.
V Singapurju še ni bilo dirke, na kateri ne bi vsaj enkrat na stezo zapeljal varnostni avto, skupaj je že 17-krat. Dirka poteka pod žarometi, česar vozniki niso vajeni, večer sicer ohladi tropsko ozračje, a kljub temu se dirkači v pilotski kabini kuhajo na 50 stopinjah in več. Da je kos tudi takšnim ekstremnim okoliščinam, je Vettel dokazal že štirikrat in je najbolj uspešen dirkač v Singapurju. S Ferrarijem je zmagal leta 2015, pred tem trikrat zapored z Red Bullom. Toda v zadnjih dveh sezonah je kraljeval Mercedes, najprej z
Nicom Rosbergom in lani z Lewisom Hamiltonom.
Nočna dirka za VN Singapurja bo v nedeljo ob 14.10 po našem času.
Lani je Vettel v 1. krogu povzročil trčenje in zmago podaril Hamiltonu.
Od premiere leta 2008 je bil vselej na progi potreben varnostni avto.
Sezona v znamenju napak
VN Singapurja naj bi bila pisana Ferrariju, ki pa je prav tam lani začeli izgubljati sapo. Vettel je bil namreč na poti, da Hamiltonu vzame skupno vodstvo, nakar je kot
vodilni v prvem krogu zakrivil množično trčenje in končal ob stezi. Hamilton se je izognil težavam in se s petega mesta prebil do zmage. Jeziček na tehtnici se je dokončno nagnil na njegovo stran, na naslednjih treh dirkah je še dvakrat zmagal in zanesljivo še četrtič postal svetovni prvak.
Vettel bo storil vse, da ne podoživi teh travm, ne sme si več privoščiti razprodaje točk. Čeprav ima le zmago manj v sezoni (5:6), je njegov zaostanek za Hamiltonom že 30 točk. Načrte si kvari z nepremišljenimi potezami, kakršna je bila nazadnje v Monzi, kjer je v prvem ovinku trmasto vztrajal in trčil v Angleža ter zdrsnil nazaj. Poznavalci se sprašujejo o njegovi psihološki trdnosti in opozarjajo, da je v Franciji trčil v
Valtterija Bottasa in v Nemčiji kot vodilni povzročil nesrečo. Napake je delal tudi v Bakuju in na Madžarskem ...
Räikkönen postal uganka
Zdaj, ko so pri Ferrariju objavili, da
v prihodnje več ne računajo na Kimija Räikkönena, je vprašanje, v kolikšni meri bo Finec dovzeten za moštvene ukaze in kako močno si bo želel pomagati Vettlu, če sploh. Da ga bodo zamenjali z 20-letnim
Charlesom Leclercom, mu gotovo ni po godu, še posebej, ker je na zadnjih sedmih dirkah kar šestkrat stal na zmagovalnem odru, skupaj že stokrat. Brez dvoma Ferrari na zadnjih sedmih dirkah potrebuje Räikkönena kot številko 2.
Sebastian Vettel in Lewis Hamilton se potegujeta za peti naslov svetovnega prvaka. FOTO: AFP
Hamilton lahko računa na pomoč Valtterija Bottasa, kakršno je imel že v Monzi, kjer je Finec zadrževal vodilnega rojaka. Morda to v nedeljo vseeno ne bo dovolj, Ferrari naj bi imel precejšnjo prednost, Hamilton bo težko ujel Vettla s četrto zmago v Singapurju, če se bo Nemec izognil težavam, česar se zaveda tudi Mercedesov šef
Toto Wolff.
Singapur je dirkališče, ki nam je že v preteklosti postavljalo nerešljive uganke. Kratke ravnine, ostri in ozki zavoji, neraven asfalt, vse to so stvari, ki nam povzročajo težave," je priznal Avstrijec, ki utegne znova ubrati taktiko minimaliziranja škode, čeprav tega ne načrtuje: "Ferrari je v prednosti, a le na papirju, lani smo štartali s tretje vrste, pa osvojili prvo in tretje mesto, zato so napovedi skoraj nesmiselne. Vsi pri Mercedesu bomo garali do skrajnosti za zmago."
Komentarji