Alexandre Bompard

Profil: Carrefour z ambicioznim šefom stavi na organsko hrano
Fotografija: Alexandre Bompard je ustanovil svetovalni odbor za hrano. Foto Reuters
Odpri galerijo
Alexandre Bompard je ustanovil svetovalni odbor za hrano. Foto Reuters

Izvršni direktor francoske trgovske verige Carrefour napoveduje, da se bo njegova družba v prihodnje bolj posvetila prodaji in oglaševanju organsko pridelane hrane.

Francoski poslovnež Alexandre Bompard je kariero začel kot uslužbenec francoske vlade, sprva je zasedal več položajev v finančni upravi, nato je bil nekaj časa minister za socialne zadeve. Leta 2010 je postal vodja francoske trgovske verige Fnac, lani pa izvršni direktor trgovske verige Carrefour, ene največjih trgovskih verig na svetu, ki je imela lani 78,8 milijarde evrov prihodkov, toda tudi 531 milijonov evrov izgube.

Januarja letos je Bompard predstavil petleten poslovni načrt družbe Carrefour in v njem napovedal, da bo družba pod njegovim vodstvom poskušala dodatno znižati stroške poslovanja in da bo bolje organizirala spletno prodajo svojih izdelkov, posebej pa je tudi poudaril, da se bo Carrefour začel precej bolj posvečati organsko pridelani hrani, kakor je to počel do zdaj. Bompard se namreč dobro zaveda, da vse več kupcev zahteva bolj zdrave izdelke, zato je že na začetku leta poudarjal, da mora družba prepričati kupce s konkretnimi dejanji, ne samo z obljubami, in zato napovedoval odločne in učinkovite ukrepe v bližnji prihodnosti.

Julija letos je zato Carrefour kupil francosko podjetje So.Bio, ki se je specializiralo za distribucijo organskih izdelkov in je imelo lani skoraj 40 milijonov evrov prihodkov, pred tednom dni pa je Bompard sporočil medijem, da je družba Carrefour ustanovila svetovalni odbor za hrano, s katerim namerava spodbuditi prodajo organsko pridelanih izdelkov. Novi odbor bo vodil Laurent Vallée, ki ga je Bompard že januarja imenoval za vodjo preobrazbe, s katero se namerava družba Carrefour posvetiti organsko pridelanim izdelkom, preostalih sedem članov odbora pa ni povezanih s to družbo. Med njimi so francoski kuharski mojster, kmetovalec in strokovnjak za medicinske raziskave raka pa tudi Emmanuel Faber, vodja francoskega proizvajalca mlečnih izdelkov Danone.

Bompard je prepričan, da je prihodnost Carrefoura odvisna tudi od tega, kako uspešno se bo družba lotila prodaje organskih izdelkov, ki jih bo mogoče ustrezno predstaviti na trgu in prodajati kupcem po nekoliko višjih cenah. Lani je s prodajo organsko pridelane hrane ustvarila 1,2 milijarde evrov prihodkov, Bompard pa zdaj samozavestno napoveduje, da jih bo do leta 2022 do pet milijard evrov.

Komentarji: