Direktor Adrie Airways o združitvah letov, čakanju in odškodninah …

Novinar Nejc Gole se je pogovarjal s Holgerjem Kowarschem, direktorjem Adrie Airways. Celotni intervju bomo objavili jutri zjutraj.
Fotografija: Bo Adria Airways bolj prijazna do strank? FOTO: Roman Šipić/Delo
Odpri galerijo
Bo Adria Airways bolj prijazna do strank? FOTO: Roman Šipić/Delo

Adria Airways v zadnjem obdobju združuje lete, potniki čakajo, kaos smo opisali v članku: Iz Skopja v Ljubljano z deveturno zamudo, in to preko Varšave

Prizadeti potniki so socialna omrežja in forume preplavili z besnimi sporočili, od podjetja so želeli odgovore. Na tvitterju je Adria postregla z generičnimi odgovori, da se trudijo urediti zadeve.
 



Mi se s tem nismo zadovoljili. Poglobljene odgovore smo poiskali pri Holgerju Kowarschu, direktorju Adrie Airwys.

{embed_iframe}https://services.delo.si/enovice/prijava/{/embed_iframe}

Danes vam ponujamo enega, celotni intervju pa bomo objavili jutri zjutraj. 

Holger Kowarsch. FOTO: Leon Vidic/Delo
Holger Kowarsch. FOTO: Leon Vidic/Delo


Od decembra ne bo več združevanj letov?


»Tega ne morem obljubiti. Vsako leto kot potnik opravim 200 letov, večino z AA, pa tudi z Lufthanso in drugimi, in to vsi počnejo. V primeru združevanj, zamud ali odpovedi letov ni razlog le pomanjkanje posadk, mnogokrat gre tudi za omejitve v zračnem prostoru, vremenske nevšečnosti, tudi tehnične okvare letal ipd. Varnost je vedno na prvem mestu, zato je lahko let prizadet že ob najmanjši indikaciji tehnične napake. To se bo dogajalo tudi v prihodnosti. Lahko pa obljubim rešitev glavnega vzroka za dosedanje odpovedi letov.«

Celoten intervju je dosegljiv: Več sto tisoč evrov za odškodnine potnikom Adrie Airways

Preberite tudi komentar o prihodnosti Adriee Airways

Komentarji: