Novo poglavje digitalne preobrazbe

Steklarna Hrastnik
Fotografija: Hotel Slovenija v Portorožu, 31. maja 2016
[Hotel Slovenija,Portorož,hoteli,turizem]
Odpri galerijo
Hotel Slovenija v Portorožu, 31. maja 2016 [Hotel Slovenija,Portorož,hoteli,turizem]

Hrastnik – Steklarna Hrastnik (SH) je pred milijonskim investicijskim ciklom v pametno tovarno s pomočjo Siemensa razvila »konkreten priročnik za digitalizacijo« proizvodnje. Gre za petletno strategijo digitalne preobrazbe družbe, ki je v obliki vlaganj v avtomatizacijo potekala že zadnjih osem let. »S prehodom v industrijo 4.0 bomo nadgradili proizvodne zmogljivosti za izdelavo steklenic tehnično najzahtevnejših oblik in dosegli še večjo natančnost v proizvodnji,« pravi Peter Čas, direktor SH, ki računa na povečan tržni delež v segmentu steklenic posebnih oblik najvišje kakovosti, ki so že zdaj ena najprepoznavnejših »blagovnih znamk« hrastniških steklarjev. P. M.

Komentarji: