Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Veliki načrti Kitajcev v Evropi

V lanskem letu so jih v evropskih državah prodali 500.000, a trije odstotki trga so šele začetek.
Kitajska znamka avtomobilov BYD želi v Evropi tudi proizvajati, ne samo prodajati. FOTO: Leonhard Simon/Reuters
Kitajska znamka avtomobilov BYD želi v Evropi tudi proizvajati, ne samo prodajati. FOTO: Leonhard Simon/Reuters
29. 1. 2024 | 10:00
29. 1. 2024 | 22:06
7:23

V prispeveku preberite:

Ko smo bili leta 2005 na razstavi avtomobilov v Frankfurtu, so se prvič v svojem paviljonu organizirano predstavili kitajski proizvajalci. Vse skupaj je delovalo kot nekakšna posebnost, če si zanjo ob obilici evropskih novosti slučajno imel čas.

Slabi dve desetletji kasneje so se lansko jesen ob domačih nemških tekmecih na razstavi v Münchnu kitajski proizvajalci postavili veliko bolj ponosno, enako bo menda letos marca v Ženevi. Velike načrte imajo, marsikdo se jih boji, pa čeprav je njihov tržni delež za zdaj šele nekaj odstotkov. V rokavu imajo tudi velike naložbe. Kdo je njihov največji igralec? Kdo je bilo doslej s prodajo najbolj uspešen v Evropi? Katera evropska država postaja novo električno avtomobilsko proizvodno središče?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine