Učbenik kot družinski projekt
Glasbenica in pedagoginja je sestavila prvi izvirni učbenik za pouk kontrabasa.

Odpri galerijo
»Učbenik je plod različnih pristopov k učenju, ki sem jih srečala pri profesorjih po Evropi,« je poudarila Sara Marinović. Foto Založba Bogataj
Založba Bogataj je pred dnevi v prenovljeni dvorani konservatorija za glasbo in balet na Vegovi ulici predstavila prvi učbenik za pouk kontrabasa, Moj prvi kontrabas, njegova avtorica je učiteljica kontrabasa na konservatoriju Sara Marinović.
Po besedah založnika Damijana Bogataja se je založba s to izdajo prvič podala na področje glasbenih tiskov s statusom potrjenega učnega gradiva za pouk v javnem glasbenem šolstvu.
Nov učbenik je zasnovan sodobno in pregledno, upošteva najnovejše metode poučevanja, ki omogočajo učencem tudi ustvarjanje lastnih melodij in malih skladb.
O uvajanju novih metod poučevanja in nujni posodobitvi učnega načrta za pouk kontrabasa so učitelji iz vse Slovenije spregovorili na okrogli mizi. Strinjali so se, da bi moral zavod za šolstvo omogočiti poučevanje kontrabasa po sistemu 6+2 in sprejeti predloge za posodobitev učnega načrta, s čimer bi slovenski model poučevanja tega deficitarnega orkestrskega inštrumenta približali praksam v tujini.
Na podlagi pozitivnih izkušenj učiteljev na glasbenih šolah so predlagali uveljavitev nižje starostne omejitve za učence začetnike, namesto pri enajstih bi začeli pri sedmih ali osmih letih.

***
Po besedah založnika Damijana Bogataja se je založba s to izdajo prvič podala na področje glasbenih tiskov s statusom potrjenega učnega gradiva za pouk v javnem glasbenem šolstvu.
Nov učbenik je zasnovan sodobno in pregledno, upošteva najnovejše metode poučevanja, ki omogočajo učencem tudi ustvarjanje lastnih melodij in malih skladb.
O uvajanju novih metod poučevanja in nujni posodobitvi učnega načrta za pouk kontrabasa so učitelji iz vse Slovenije spregovorili na okrogli mizi. Strinjali so se, da bi moral zavod za šolstvo omogočiti poučevanje kontrabasa po sistemu 6+2 in sprejeti predloge za posodobitev učnega načrta, s čimer bi slovenski model poučevanja tega deficitarnega orkestrskega inštrumenta približali praksam v tujini.
Na podlagi pozitivnih izkušenj učiteljev na glasbenih šolah so predlagali uveljavitev nižje starostne omejitve za učence začetnike, namesto pri enajstih bi začeli pri sedmih ali osmih letih.

x
***