Nagrada za najboljšo žensko vlogo

Nataša Matjašec Rošker je sinoči prejela nagrado na 34. festivalu 'Gavelline večeri'
Fotografija: S svojo igro je prepričala žirijo festivala. FOTO: Damjan Švarc
Odpri galerijo
S svojo igro je prepričala žirijo festivala. FOTO: Damjan Švarc

Nataša Matjašec Rošker je sinoči na 34. festivalu 'Gavelline večeri', ki je od 11. do 23. oktobra potekal v gledališču GDK Gavella v Zagrebu, prejela nagrado za najboljšo žensko vlogo za vlogo Sophie von Essenbeck v uprizoritvi Drame Slovenskega narodnega gledališča Maribor Somrak bogov v režiji Dalibora Matanića.
 
Žirija festivala, ki so jo sestavljale Biserka Ipša, predsednica, Anica Tomić, režiserka, in Gea Vlahović, gledališka kritičarka, je v utemeljitvi zapisala: »Nagrado 34. festivala 'Gavelline večeri' za najboljšo žensko vlogo podeljujemo virtuozni kreaciji lika demonske manipulatorke, ki grozovito plete mrežo spletk in umorov, zgrajeno na mešanici diabolične erotike, ledene seksualnosti in strastnega pohlepa. S koncentracijo, ki ves čas priteguje pozornost, avtoritarno prisotna na odru je hkrati obsceno amoralna in spektakularno nadvladujoča, vse do svojega končnega padca, ko se nenadoma zruši v skoraj katatonično stanje v izredni gledališki demonstraciji popolnega moralnega in človeškega propada. Lik Sophie von Essenbeck iz znamenitega filma Luchina Viscontija v predstavi Somrak bogov v izvedbi Drame Slovenskega narodnega gledališča Maribor in v režiji Daliborja Matanića Nataša Matjašec Rošker igra z vzvišeno avtoriteto brezkompromisne igralske veščine. Zgradila je vlogo, ki je bila na letošnjem festivalu najmočnejši ženski igralski dosežek.«


 

O festivalu

V letošnjem programu se je zvrstilo deset predstav iz Zagreba, Splita, Varaždina, Sarajeva, Beograda, Ljubljane in Maribora, ki so v prejšnji sezoni izstopale in pokazale navdih ter spretnost ustvarjalcev, da živahno komunicirajo z občinstvom, raziskujejo možnosti in doseg dramskega gledališča danes, pa naj gre za priredbe klasičnih dram, sodobnih tekstov ali pretvorbo filmskih del v gledališke.
 
 

Komentarji: