Medtem ko je bil vision I next prikaz BMW-jeve zamisli, kakšen bo avtomobil, ki bo nekoč vozil sam, je concept M next po svoje nekaj nasprotnega, je ideja, kako bo oblikovan in kako bo deloval bavarski športni model prihodnosti, torej avtomobil, ki ga bo vsekakor (še vedno) upravljal voznik.
BMW M next je koncept bodočega športnega avtomobila. Malce futuristična kabina je popolnoma prilagojena vozniku. Foto BMW
Zunaj deluje študija kot bolj umirjeno nadaljevanje sedanjega hibridnega športnika i8, tudi ta kupe ima par dvižnih vrat. Pri britanskem Autocaru so zapisali, da je concept M next namig na nekakšno novo rojstvo prvega in edinstvenega BMW-jevega modela M, ki ga je podjetje izdelovalo kratek čas v letih 1978–1982. Kakor je za ta vir dejal BMW-jev glavni oblikovalec, Hrvat Domagoj Đukec, je bil zanj pravzaprav navdih BMW turbo concept iz leta 1972, ki je napovedal model M.
BMW M next Foto Bmw
Študija, katere gradnja temelji na uporabi ogljikovih vlaken, v sprednjem delu prinaša ostro interpretacijo BMW-jevih legendarnih in nepogrešljivih ledvičk, laserski žarometi so nadvse tanki, minimalistično nizki. Znotraj je vse podrejeno vozniku, precej futuristično oblikovan volanski obroč in za njim dva podobno oblikovana zaslona ter prikaz množice podatkov na vetrobranskem steklu, s t. i. razširjeno resničnostjo vred.
BMW M next Foto Bmw
Morda je bolj kot vse omenjeno zanimiv pogon. Tako kot pri i8 gre za priključni hibrid, le da je tokrat sistem veliko bolj zmogljiv; novi dvolitrski turbobencinski štirivaljnik je vgrajen sredinsko, takoj za voznikom, pomagata mu še dva električna motorja, eden na zadnji, drugi na prednji premi. Avtomobil lahko deluje kot hibrid ali električno gnano vozilo, s štirikolesnim ali le zadnjim pogonom. Z mesta do hitrosti 100 km/h naj bi z vključenimi vsemi pogonskimi viri (največja moč 441 kW ali 600 »konjev«) zmogel pospešiti v zgolj treh sekundah, po drugi strani bi menda lahko le na električni pogon prevozil skoraj 100 kilometrov.
Komentarji