Predstavitvena informacija

Mercedesova SUV vozila za vse okuse in potrebe

Mercedes ima največjo in najnovejšo paleto SUV-jev. Prav vsi imajo ob nemški kakovosti in varnostni tehniki digitalno kabino. Spoznajte jih.
Fotografija: Mercedes-Benz ima najmlajšo modelno paleto na trgu in največji izbor športnih terenskih vozil. Od kompaktnega GLA do klenega terenca razred G, od športnih modelov AMG do povsem električnega EQC. FOTO: Žiga Intihar
Odpri galerijo
Mercedes-Benz ima najmlajšo modelno paleto na trgu in največji izbor športnih terenskih vozil. Od kompaktnega GLA do klenega terenca razred G, od športnih modelov AMG do povsem električnega EQC. FOTO: Žiga Intihar

Mercedes-Benz GLA

Najmanjši športni terenec Mercedes-Benz, kompaktni GLA, ob vseh tehničnih atributih, vključno z najbolj naprednim multimedijskim vmesnikom MBUX z umetno inteligenco, ki je vgrajen v večje SUV-je, ponuja izjemno vsestranskost.



Prinaša najbolj ekonomično porabo goriva, ki jo najdete v Mercedesovi liniji športnih terencev, in je z začetno ceno 29.990 evrov tudi cenovno najbolj ugoden. Športna AMG različica piha na dušo najbolj zahtevnim voznikom, ki prisegajo na športno vožnjo, lahko pa si ga omislite s štirikolesnim pogonom 4MATIC, ki poskrbi za suvereno držo v vseh razmerah in na vseh podlagah.


 

Mercedes-Benz GLB

Družinski avto SUV oblike, ki ponuja do sedem sedežev, je edinstven avtomobil na trgu. Kompaktni premijski model GLB, robustne zasnove s strešnimi nosilci in velikimi kolesi s poudarjenimi koloteki, se velikostno uvršča med modela GLA in GLC, a kljub velikosti ostaja zelo okreten avtomobil. Ponuja nadpovprečno veliko kabinskega in prtljažnega prostora, s ceno, ki se začne pri 32.990 evrih, pa bo navdušil tako velike družine, zahtevne voznike kot avanturiste z večjimi športnimi rekviziti za druženje v naravi. 


 

Mercedes-Benz GLC

GLC je najbolje prodajan Mercedesov športni terenec, tudi po zaslugi začetne cene 42.990 evrov. GLC je pravi premijski Mercedes in dobra izbira za voznike, ki cenijo ekonomičnost porabe goriva, okretnost, hkrati pa že potrebujejo avtomobil, ki zagotavlja tudi večje vlečne zmogljivosti. Pohvali se lahko s kamero, ki je prilagojena vzvratni vožnji s prikolico, športnim podvozjem in s prilagodljivimi blažilniki za nadpovprečno udobje. MBUX vmesnik z glasovnim upravljanjem "Hey Mercedes" in upravljanjem s kretnjami ter delujočimi on line storitvami tako kot navigacijska naprava, okrepljena z obogateno resničnostjo, poskrbi za odlično počutje voznika in sopotnikov.
 

Mercedes-Benz GLC coupé

Za razliko robustnejšega GLC GLC coupé ponuja športno drznejše linije s trendovsko kupejevsko zašiljeno streho. A to ne pomeni, da bodo potniki na zadnji klopi prikrajšani za prostorsko udobje. Tega je na pretek tudi v prtljažniku. Med asistenčnimi funkcijami najdemo tudi aktivni zavorni asistent, ki v križišču predvideva možnost trčenja s prečno vozečimi vozili in samodejno zavira, ali pa kamero, ki je prilagojena vzvratni vožnji s prikolico. Na voljo je dinamično podvozje s prilagodljivimi blažilniki, agregati pa zadovoljujejo najbolj stroge okoljevarstvene standarde euro 6d.
 

Mercedes-Benz GLE

GLE je naslednik pionirja med premijskimi SUV vozili, mercedesa ML. Namenjen je vsem, ki iščejo maksimalno veliko prostora v razredu luksuznih športnih terencev na eni strani in maksimalno kakovostno obdelavo vidnih in čutnih površin na drugi strani. Paket airmatic prilagodljivega podvozja v kombinaciji z E-active body control tehnologijo "bere" cesto pred seboj in hipno prilagaja vzmetenje za gladko pobiranje neravnin, medtem ko se lahko avto v ovinku nagne do tri stopinje za večje udobje potnikov. Štirikolesni pogon je serijski, manevriranje s prikolico pa je s pametnim asistentom lahkotno in nestresno.

Mercedes velja za pionirja modelov SUV v premijskem razredu. Prvi prestižni SUV je bil ML, ki velja za predhodnika modela GLE. FOTO: Žiga Intihar
Mercedes velja za pionirja modelov SUV v premijskem razredu. Prvi prestižni SUV je bil ML, ki velja za predhodnika modela GLE. FOTO: Žiga Intihar

 

Mercedes-Benz GLE coupé

Veliki športni terenec si ogromno deli s klasičnim razredom GLE, pa vendar je razlik med njima veliko več kot pa samo v kupejevski obliki strehe. GLE coupé je namreč narejen na nekoliko krajšem in zato bolj športno skrojenem podvozju. V GLE coupé se zadaj kljub padajoči strehi brez težav vozijo tudi visoki potniki, medtem ko prtljažnik z znižanim robom sprejme vase kar 655 litrov prtljage. GLE coupé ima poleg standardnega podvozja, ki je bilo izboljšano v korist voznemu udobju in športnosti, še opcijo airmatic zračnega podvozja. Tretja različica podvozja pa je že omenjen E-active body control. 
 

Mercedes-Benz GLS

Črka S pri Mercedesu ponuja največji možni prestiž. GLS je zato razred S na visokih nogah. GLS ponuja maksimalno udobje za kar sedem potnikov. Športno-terenski velikan v kabini ponuja veliko mero prestiža in vrhunskega oblikovanja, nadgrajenega tudi z lesenimi okrasnimi elementi in popolno Mercedesovo ponudbo digitalnega informacijsko-razvedrilnega sistema ter asistenčnih sistemov. V prtljažniku je lahko prostora ob podiranju vseh sedežev skupno za kar 2.400 litrov prtljage, pod motornim pokrovom pa najdemo šestvaljnike in vse do zmogljivega štirilitrskega osemvaljnika ter hibridnega pogona, ki poskrbi tudi za ekonomično plat velikega športnega terenca.  

Široka paleta vozil SUV prav vsakemu omogoča, da najde svojega najljubšega. FOTO: Žiga Intihar
Široka paleta vozil SUV prav vsakemu omogoča, da najde svojega najljubšega. FOTO: Žiga Intihar

 

GLS Maybach

Tistemu, ki tudi GLS ni dovolj, je na voljo GLS Maybach. Ta prinaša največjo možno mero nemškega prestiža. Že oblika s prestižnim Maybachovim logotipom je posebna. Avto je prvotno namenjen za štiri potnike, ponaša pa se s tehnologijo, ki delovanje podvozja prilagaja potnikom na zadnjih sedežih. Sedeža zadaj se lahko spremenita v počivalnika prvega razreda. Lahko ogrevata, hladita in masirata. Potnika pa imata na dosegu roke celo hladilnik. 


Razred G

Ena največjih ikon avtomobilske industrije v moderni različici ob originalni obliki prinaša prav tako edinstvene hribolazniške sposobnosti. Zapore diferencialov, reduktor prestav, nadzorovan spust in 360-stopinjski pogled kamer, ob nadpovprečnih vstopnih in izstopnih kotov ter kota prečenja so zagotovilo, da boste premagali ovire, ki se zdijo na prvi pogled nepremostljive. G je po zaslugi zmogljivega podvozja mogočen tudi na asfaltu. Z V8 motorjem je to zelo glasen in hiter stroj. Resnično, tako norega terenca nima nobena druga znamka na svetu.

Mercedes razred G velja za eno od ikon avtomobilizma. Tako kot ostali modeli SUV znamke Mercedes-Benz ponuja širok nabor vrhunskih asistenčnih in varnostnih sistemov. FOTO: Žiga Intihar
Mercedes razred G velja za eno od ikon avtomobilizma. Tako kot ostali modeli SUV znamke Mercedes-Benz ponuja širok nabor vrhunskih asistenčnih in varnostnih sistemov. FOTO: Žiga Intihar

 

Mercedes-Benz EQC

EQC je prvi model iz družine polno električnih Mercedesovih avtomobilov z oznako EQ. Zagotavlja pospešek, primerljiv z Mercedesovimi AMG-ji, baterija pa z enim polnjenjem omogoča doseg do 450 kilometrov daleč. Baterijo je možno na hitri polnilnici (110 kW) do 80 odstotkov kapacitete napolniti v 40 minutah. V prihodnjem letu bo zapeljal tudi na slovenske ceste.
Leta 2021 v Slovenijo prihaja električni Mercedes-Benz EQC, ki se mu bodo v prihodnje pridružili še drugi povsem električni Mercedesovi športni terenci. FOTO: Mercedes
Leta 2021 v Slovenijo prihaja električni Mercedes-Benz EQC, ki se mu bodo v prihodnje pridružili še drugi povsem električni Mercedesovi športni terenci. FOTO: Mercedes