Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Prenova mu ni odvzela glavnih prednosti

Audi Q5 ostaja prepoznaven avtomobil, imeli smo le težave pri povezljivosti.
Kdor ni dober poznavalec avtomobilov, morda sploh ne bo opazil, da gre za prenovo. FOTO: Aljaž Vrabec
Kdor ni dober poznavalec avtomobilov, morda sploh ne bo opazil, da gre za prenovo. FOTO: Aljaž Vrabec
Aljaž Vrabec
8. 6. 2021 | 06:00
3:03
Audijev športni terenec Q5 obstaja od leta 2008, torej nima prav dolge zgodovine, toda vseeno je med bolj prepoznavnimi modeli na trgu, še posebno med terenci. Tako Audi kot oznaka Q pa sta tudi sinonim za prestižni avtomobilski razred.

Prenova je tista vmesna faza, ko avtomobilske znamke skušajo še malce podaljšati življenjsko dobo modela, preden na trg pošljejo novo generacijo. Nemški proizvajalci so že sicer znani po tem, da so njihove odločitve le redko revolucionarne, tako je tudi prenovljena druga generacija Audijevega športnega terenca Q5 precej diskretna.

V audiju Q5 je še precej klasičnih stikal. FOTO: Aljaž Vrabec
V audiju Q5 je še precej klasičnih stikal. FOTO: Aljaž Vrabec


Kdor ni dober poznavalec avtomobilov, morda sploh ne bo opazil, da gre za prenovo. Malce so spremenili sprednjo masko hladilnika in žaromete, da je Q5 zdaj bolj podoben manjšemu bratu Q3. Enako velja za spremembe v notranjosti, kjer je multimedijski zaslon po novem občutljiv na dotik (lahko bi bil večji), prav tako so odstranili vrtljivo nadzorno stikalo, kjer je zdaj več odlagalnih prostorov.

Še naprej je to dominanten avtomobil. FOTO: Aljaž Vrabec
Še naprej je to dominanten avtomobil. FOTO: Aljaž Vrabec


Dobra lastnost je, da ima Q5 še vedno precej tradicionalnih stikal. Ta so bolj priročna in bržkone tudi varnejša, saj voznik prej prime fizično stikalo, kot zadene majhen kvadratek na zaslonu. Skoraj gotovo bo pri tretji generaciji Q5 marsikaj drugače, stikala se bodo vse bolj umikala zaslonom na dotik. Že zdaj bi lahko celoten sistem imel boljšo povezljivost z mobilnim telefonom, tako pa se je večkrat zgodilo, da je povezovanje trajalo precej dolgo ali pa je povezava kar izginila.

V ptrljažniku je prostora za 520 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec
V ptrljažniku je prostora za 520 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec


Kljub vsemu so glavne prednosti Q5 ostale enake. Še naprej gre za dominanten avtomobil, kar velja tako na pogled od zunaj kot za počutje pri vožnji. Položaj za volanom je pokončen z dobrim pregledom nad okolico, hkrati pa ta terenec omogoča dobre vozne občutke. Avtomobil tehta 1,9 tone in v dolžino meri 4,68 metra, a kljub temu vožnja ni okorna.

Prevečkrat smo videli ta prizor. FOTO: Aljaž Vrabec
Prevečkrat smo videli ta prizor. FOTO: Aljaž Vrabec


Poglavar pod pokrovom je štirivaljni dvolitrski dizelski motor z 204 konjskimi močmi (150 kW), ki dokazuje, zakaj marsikomu ne diši električna revolucija med pogonskimi sklopi. Moč nadzorujete s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom, pogon je štirikolesni, končna hitrost 222 kilometrov na uro, stotico doseže v 7,6 sekunde. Nič od tega ni slabo, kar velja tudi za porabo goriva, ki se giblje okoli sedmih litrov na sto prevoženih kilometrov.

V dolžino meri 4,68 metra. FOTO: Aljaž Vrabec
V dolžino meri 4,68 metra. FOTO: Aljaž Vrabec


Potniška kabina je prostorna tako spredaj kot zadaj, v prtljažniku je za 520 litrov prostora. To je pravi družinski avtomobil, vendar za premožnejše. Že osnovna cena tega modela je 53.150 evrov, z dodatno opremo pa naraste na kar 75.380 evrov.

Avtomobil tehta 1,9 tone. FOTO: Aljaž Vrabec
Avtomobil tehta 1,9 tone. FOTO: Aljaž Vrabec

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine