Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Pripadnost znamki je večinoma želena in strateško pomembna

Slovenski oblikovalec Robert Lešnik o oblikovanju velikega električnega avtomobila in izzivih, ki jih nikoli ne zmanjka.
Robert Lešnik: Izzivov mi pri Mercedesu tudi po dvanajstih letih še ni zmanjkalo. FOTO: Voranc Vogel
Robert Lešnik: Izzivov mi pri Mercedesu tudi po dvanajstih letih še ni zmanjkalo. FOTO: Voranc Vogel
18. 4. 2021 | 15:00
5:43
Narekovati podobo avtomobilov znamke, kot je Mercedes-Benz, je velika stvar. To zdaj že več kot desetletje uspešno počne Robert Lešnik. Seveda nas je tokrat najbolj zanimal njihov najnovejši dosežek, razred S, ki je v električni izvedbi nekaj posebnega. Tako kot naj bi bili tudi časi, v katere počasi vstopamo, drugačni.


Vse bolj so med novostmi predvsem električni avtomobili, tudi pri Mercedesu. Če prav razumem, bo električni EQS začetnik nove platforme, koliko modelov bo še pripeljalo s te konstrukcijske zasnove?


Nova električna arhitektura nam omogoča več izvedenk avtomobilov, različnih modelov, oblik in velikosti. Koliko jih bo v naslednjih letih dejansko pripeljalo z nje, naj bo za kupce še presenečenje. Prepričan sem, da bo prijetno.


Notranjost izstopa z zelo velikim, pravzaprav širokim zaslonom. Je to prihodnost, ali pa se bomo še kdaj vrnili h gumbom in kolescem?


V EQS bosta na voljo dve precej različni varianti zaslona: revolucionarni, več kot 1,4 metra široki in tridimenzionalno zaobljeni hyperscreen je opcija. A pri obeh je še vedno nekaj analognih stikal in zračnih šob. Govorimo o kombinaciji digitalnega in analognega sveta. Vse bolj pomembno vlogo bo v prihodnosti igral voice control, glasovno upravljanje. »Hey Mercedes« že danes deluje precej dobro. Tudi sam večino funkcij v avtomobilu tako upravljam.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine