V Sloveniji tudi focus active (FOTO)

Dodana vrednost sta posebna načina vožnje »slippery« (za spolzek teren) in »trail« (makadam).
Fotografija: Ford focus v izvedbi active. FOTO: Ford
Odpri galerijo
Ford focus v izvedbi active. FOTO: Ford

Novi ford focus je že postal slovenski avto leta, vendar se zgodba tega modela nikakor ne končuje. V preteklih dneh smo pri nas dobili še robustnejšo izvedbo focus active, ki že po imenu in videzu nakazuje, da ni primerna samo za asfaltirane ceste. Dobro se znajde tudi na kakšnem brezpotju in razritem kolovozu, zato je primerna za družine, ki ne živijo povsem v mestu ali svoj prosti čas rade preživljajo čim bolj aktivno. Enako zasnovo smo sicer že videli pri fiesti in KA+.

S številnimi črnimi oblogami je spodnji del avtomobila zaščiten pred udarci kamenja, vej ali trde zemlje, poleg tega je focus active za tri centimetre bolj dvignjen od tal kot osnovni, strešni nosilci pa pridejo prav pri prevozu koles in druge športne opreme. Takšna podoba ima tudi vizualni učinek, saj je focus active za marsikoga še privlačnejši kot v osnovni različici.

Ford focus v izvedbi active. FOTO: Ford
Ford focus v izvedbi active. FOTO: Ford


Dodana vrednost sta posebna načina vožnje »slippery« (za spolzek teren) in »trail« (makadam), ki sta dopolnila druge načine vožnje, serijske v vseh focusih. V motorni ponudbi so litrski in 1,5-litrski bencinski motorji z močjo do 134 kW (182 KM) ter 1,5- in dvolitrski dizelski motorji z močjo do 110 kW (150 KM). Moč lahko sicer razporejate s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Začetna cena šibkejše bencinske izvedbe je 21.220 evrov (karavan je za 640 evrov dražji), najmočnejši dizel z največ opreme pa stane 33.890 evrov (karavan 650 evrov več).

Komentarji: