Za vse vsakodnevne izzive v mestu in na vasi (FOTO)

Renault clio I feel Slovenia ima zdaj bencinski agregat z vsega 0,9 litra prostornine.
Fotografija: Videli in vozili smo ga skoraj že vsi, zato je naš stari znanec – renault clio. FOTO: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Videli in vozili smo ga skoraj že vsi, zato je naš stari znanec – renault clio. FOTO: Aljaž Vrabec

Poziv »Kupujte lokalno« uporabljamo predvsem pri prehrani, a lahko bi ga tudi pri avtomobilih, saj renault clio že nekaj mesecev nastaja v Novem mestu. Vendar takšne zapovedi niti niso potrebne, kajti clio je bil že doslej najbolj prodajan model v Sloveniji. Zdaj ima pod pokrovom še manjši bencinski motor.



Videli smo ga že vsi, vozili tudi skoraj vsi in ni treba razlagati, da je renault clio res množičen avtomobil na slovenskih cestah. Predstavlja pravo kombinacijo uporabnosti in cene, ljudje zaupajo blagovni znamki, hkrati pa je primeren kot avtomobil, ki ga vozijo sveži vozniki, manjše družine ali upokojenci. V Sloveniji so nekoč clia že izdelovali, aktualno četrto generacijo pa so v Novem mestu proizvodnji renaulta twinga in smarta forfour pridružili lani junija. Od konca lanskega leta na Dolenjskem nastaja tudi clio v posebni seriji »I feel Slovenia«.

Slovenske roke ga izdelujejo zgolj za slovenski trg. FOTO: Aljaž Vrabec
Slovenske roke ga izdelujejo zgolj za slovenski trg. FOTO: Aljaž Vrabec


Slovenske roke ga sestavljajo zgolj za slovenski trg, svojo »slovenskost« pa oglašuje s sloganom (I feel Slovenia) na majhni ploščici na prtljažnih vratih. Morda bi njegovo poreklo lahko poudarili še s kakšno zeleno barvo ali celo zastavico.

Čudežev sicer ni zmožen niti ni za to poklican. FOTO: Aljaž Vrabec
Čudežev sicer ni zmožen niti ni za to poklican. FOTO: Aljaž Vrabec


Posebna, »slovenska« serija clia ima kar dobro opremo, ki obsega samodejno klimatsko napravo, tempomat, dežna in parkirna tipala, vzvratno kamero, brezstično kartico za vstop in zagon motorja s samodejnim zaklepanjem, sredinsko naslonjalo … Morda manjka kakšen napreden varnostni pripomoček, medtem ko je notranjost umirjena, predvsem pa zasnovana logično in uporabno. Tudi prostora je v štiri metra dolgem avtomobilu zadovoljivo.



Notranjost je umirjena, predvsem pa zasnovana logično in uporabno. FOTO: Aljaž Vrabec
Notranjost je umirjena, predvsem pa zasnovana logično in uporabno. FOTO: Aljaž Vrabec


Vendar tokrat ni v ospredju oblika, ampak motor. Ko smo preizkušali prvega clia z dodano slovensko oznako, je imel 1,2-litrski štirivaljni motor, tokrat pa ga je poganjal trivaljni bencinski agregat z vsega 0,9 litra prostornine. Moči je le za 75 konjev (56 kW), kar pa je še vedno dovolj za vsakodnevne izzive v mestu in na vasi. Čudežev takšen clio seveda ni zmožen niti ni za to poklican. Največjo hitrost doseže pri 178 kilometrih na uro, je pa po drugi strani ugodna poraba okoli šestih litrov bencinskega goriva, kar uporabnik pri takšnem avtomobilu tudi pričakuje.

Tokrat je v ospredju motor z vsega 0,9 litra prostornine. FOTO: Aljaž Vrabec
Tokrat je v ospredju motor z vsega 0,9 litra prostornine. FOTO: Aljaž Vrabec


Osnovna cena testnega vozila znaša 15.740, zraven so bila še platišča iz lahke litine v vrednosti 500 evrov, na vse skupaj pa zastopnik ponuja 2200 evrov popusta.

Posebna, »slovenska« serija clia ima precej dobro opremo. FOTO: Aljaž Vrabec
Posebna, »slovenska« serija clia ima precej dobro opremo. FOTO: Aljaž Vrabec

Komentarji: