Z gverilsko potezo do srca Khloé Kardashian
Mali junaki, uspešno slovensko podjetje, ki izdaja personalizirane knjige, je potegnilo drzno potezo – in uspelo. Za prvi rojstni dan so namreč hčerki Khloé Kardashian poslali knjigo in z njo navdušili ameriško zvezdnico.
Odpri galerijo
Mali junaki je podjetje, ki ga v glavnem poganja mlada in zato drzna energija, kar se je pokazalo tudi v poslovnem uspehu: mlada ustanovitelja, Mic Melanšek in Rado Daradan, sta z (otroškimi) slikanicami, v katerih je lahko z nekaj preprostimi kliki glavni junak prav vsak otrok – in to ne le z imenom in videzom, pač pa s številnimi drugimi potezami, ki knjigo naredijo še bolj prilagojeno obdarovancu –, zadela v polno, saj Hurra Studios hitro raste in se uveljavlja na globalnem trgu: lani so prodali že pol milijona knjig, največ v ZDA, in ustvarili dvanajst milijonov evrov prihodkov.
Ker so, kot že prej omenjeno, mladi in drzni, si upajo več, na primer poslati knjigo zvezdnici Khloé Kardashian, katere hčerka True je pred kratkim upihnila prvo svečko na torti. »Posebnost naše strategije in marketinga je ta, da vedno radi preskušamo nove prijeme in uresničimo najbolj nore ideje. Tiste, ki se izkažejo kot uspešne, še nadgradimo, iz neuspešnih pa se naučimo nekaj novega in gremo naprej,« so pojasnili v podjetju. Zgodba s Kardashiani zagotovo spada v prvo kategorijo, pa tudi v kategorijo, ki zahteva pogum.
Preberite še
Ideja ob pivu je postala večmilijonski posel
Ideja ob pivu je postala večmilijonski posel
»Pozitivni odzivi ljudi so nam vlili dovolj samozavesti, da vemo, da so naši izdelki zares izjemni. Predvsem na ameriškem trgu so kupci izredno iskreni, prejeli smo kar nekaj posnetkov, na katerih starši ob listanju naših knjig jokajo od ganjenosti – tudi očetje. Ravno zato verjamemo, da naša knjiga s svojo unikatnostjo ne more pustiti hladnokrvnih niti največjih zvezdnikov, čeprav se morda zdijo popolnoma nedosegljivi. Glede na to, da pogosto sodelujemo z znanimi vplivneži (influencerji), pa se zavedamo, da se take zadeve dogovarjajo prek njihovih agentov, zaradi česar vplivnež izdelek spozna šele, ko je pogodba podpisana.«
Zato so se odločili, kakor so pojasnili, za neke vrste gverilsko potezo in poslali knjigo z naslovom 'Vse najboljše, True!' hčerki Khloé Kardashian ob njenem prvem rojstnem dnevu. »Na našo srečo je knjiga res prišla do nje in zvezdnico tako navdušila, da je svoje občutke delila na svojem instagramu,« se novega uspeha veselijo v slovenskem podjetju, kjer upajo tudi na morebitno poslovno sodelovanje z družino Kardashian.