Pri zdravniku: nič pritožb, le pohvale

Ne vem, kaj v zdravstvenem sistemu tako zelo škripa, da je potreben ves ta halo.
Fotografija: Zelo zadovoljen sem s celotno storitvijo: z organizacijo, s strokovnostjo, s prijaznostjo in zavzetostjo zdravstvenega osebja. FOTO Igor Mali
Odpri galerijo
Zelo zadovoljen sem s celotno storitvijo: z organizacijo, s strokovnostjo, s prijaznostjo in zavzetostjo zdravstvenega osebja. FOTO Igor Mali

Zaradi akutnega obolenja dihal sem 12. aprila zjutraj takoj po sedmi uri po elektronski pošti zaprosil svojega osebnega zdravnika v zdravstvenem domu za sprejem. Nazive ustanov in imena oseb naj zaradi pregretega položaja v zdravstvu zadržim zase – bilo pa je v Ljubljani.

Že čez nekaj minut me je po telefonu poklical zdravstveni tehnik, potrdil, da so prejeli moje sporočilo, in me povabil, naj takoj pridem na pregled. Že pred osmo sem bil v zdravstvenem domu. Čakalnica je bila prazna. Potrkal sem, tehnik je odprl in mi dejal, naj grem v laboratorij. Pred laboratorijem je bilo nekaj ljudi, a v nekaj minutah sem bil na vrsti. Sestra pri sprejemnem okencu me je vprašala, ali sem tešč. Nisem bil, ker me je vabilo na takojšen pregled presenetilo. »Potem bomo opravili samo najnujnejše, drugo pa potem,« je rekla. Spet sem malo počakal, pred mano so bili trije ali štirje ljudje.

Ko sem bil na vrsti, sem sedel na stol za odvzem krvi in sestri ponovil, da nisem tešč. Nasmehnila se je in rekla: »Že vemo.« Prilagodila mi je oporo za roko, vzela kri, mi dala navodilo o odstranitvi preveze. V čakalnici zdravnika sem čakal nekoliko dlje, saj je bilo treba vzorec krvi analizirati. A čez nekaj časa je tehnik prišel iz ordinacije, dejal, da se mu zdi čudno, ker še ni izvida iz laboratorija, in šel sam v laboratorij povprašat. Zdravnik me je sistematično pregledal, mi zapisal vsa potrebna zdravila in me napotil k pulmologu. Pred odhodom sem se nekaj minut zadržal še v sosednjem prostoru, ker je zdravnik odredil inhalacijo.
Ko sem odhajal iz ordinacije, sem se zdravniku in zdravstvenemu tehniku prav od srca zahvalil in pristavil, da sem dobil več, kot sem pričakoval.

V lekarni so mi takoj naložili vse, kar je zdravnik predpisal, in prikupna farmacevtka mi je pojasnila, kako naj jemljem zdravila. FOTO Jože Suhadolnik
V lekarni so mi takoj naložili vse, kar je zdravnik predpisal, in prikupna farmacevtka mi je pojasnila, kako naj jemljem zdravila. FOTO Jože Suhadolnik


V lekarni so mi takoj naložili vse, kar je zdravnik predpisal, in prikupna farmacevtka mi je pojasnila, kako naj jemljem zdravila. Ker so vse te ustanove v istem okolišu, sem z napotnico šel še k pulmologu, da se naročim za pregled. Bil sem edini v sprejemnici in po kratkem postopku sem dobil datum pregleda čez 12 dni. Pred deseto dopoldne sem bil doma. Mirno lahko počakam na praznike in se veselim kratkega potovanja v maju.

Zelo zadovoljen sem s celotno storitvijo: z organizacijo, s strokovnostjo povsod, kjer sem bil, s prijaznostjo in zavzetostjo zdravstvenega osebja. Zdravnik ima res veliko opraviti z računalnikom, a na ta način se vsem udeleženim prihranita čas in trud. Pri tem je imel kljub vsemu čas, da sva malo pokramljala, kaj več pa ne potrebujem; izpovem se lahko komu drugemu. Ne vem, kaj v zdravstvenem sistemu tako zelo škripa, da je potreben ves ta halo. Najbrž ima tudi moj zdravnik kakih dva tisoč pacientov, kar se sliši veliko, a vsaj jaz ne tičim pri njem vsak dan. Pa še marsikdo ne. Tak je pogled z moje strani. Ne vem, kakšen je s strani zdravstvenega osebja, ki je poskrbelo zame.

Komentarji: