Pravila za spremljanje volilne kampanje

Skladno z zakonodajo, ki ureja volilno in referendumsko kampanjo, določamo obseg, pogoje in način dela ob državnozborskih volitvah 2022.
Fotografija: FOTO: Voranc Vogel/Delo
Odpri galerijo
FOTO: Voranc Vogel/Delo

■ Uredništvo bo volilno kampanjo spremljalo v skladu s profesionalnimi novinarskimi standardi, novinarsko etiko in z uredniškim kodeksom, na neodvisen ter nepristranski način. To se nanaša tako na vsebinski vidik kot tudi na način in obseg spremljanja kampanje ter drugih z volitvami povezanih novic.

■ O objavah vsebin se bo uredništvo odločalo samostojno in v skladu z uredniško politiko. Med merili za pojavljanje političnih akterjev v mediju uredništvo priznava interes uporabnikov oziroma bralcev ter podatke javnomnenjskih raziskav. To velja tako za frekvenco (pogostost) objav kot tudi obseg posamezne objave in umestitev objave znotraj medija.

■ Uredništvo Dela nobeni politični stranki, gibanju, posamezniku ali društvu ne bo omogočilo brezplačne predstavitve ali objave promocijskih vsebin. Uredništvo bo morebitne zahtevke za popravek oziroma prikaz nasprotnih dejstev obravnavalo skladno z določili zakona o medijih. Pri tem zainteresirano javnost izrecno opozarja, da bo objava popravka zavrnjena vsem, ki bi ta institut poskušali zlorabiti za politično kampanjo, v nasprotju z določili zakona o medijih.

■ Medijski založnik Delo d.o.o., vsem zainteresiranim pravnim in fizičnim osebam omogoča objave oglasov v vseh izdajah Dela pod enakopravnimi pogoji, ob jasni označitvi oglasa, v skladu s cenikom in ob navedbi naročnika oglasa. Oglasne površine bodo na jasen in nedvoumen način ločene od uredniških vsebin.

■ Za izvedbo oglaševanja je odgovoren oddelek Oglasnega trženja pri Delu d.o.o., Likozarjeva 1, 1000 Ljubljana. Za točnost in resničnost navedb v oglasu odgovarja naročnik oglasa.

■ Kontaktni podatki oglasnega trženja oglasevanje@delo.si oziroma 01 4737 400.

Ljubljana, 1. marca 2022

Odgovorni urednik vseh edicij Dela

Bojan Budja

Komentarji: