Športna eleganca iz Ingolstadta

Audi A7 je po mednarodni predstavitvi v Južni Afriki prišel tudi v Slovenijo. Najcenejši stane 81.550 evrov.
Fotografija: Audi A7 nove generacije na leto meri na 30 do 35 slovenskih kupcev. FOTO: Blaž Kondža
Odpri galerijo
Audi A7 nove generacije na leto meri na 30 do 35 slovenskih kupcev. FOTO: Blaž Kondža

Ljubljana - Novi Audijev gran turismo, kakor v tujini pravijo zasnovi štirivratnega kupeja, A7 sportback, je kmalu po mednarodni predstavitvi prišel tudi na slovenske ceste. Njegovo oblikovanje sledi novim hišnim smernicam, ki jih je Audijev šef oblikovanja Marc Lichte vpeljal z novim audijem A8 in vključujejo posebnosti, kot so velike površine, ostri robovi ter igra svetlobe in senc. Kot zanimivost zapišimo, da so navdih pri snovanju zunanjih potez novega A7 sportbacka poiskali v bogati zgodovini znamke in jo našli v potezah legendarnega audija 100 coupé S iz 70. let.

Novinec si številne tehnične rešitve deli z modelom A8, pri čemer pa so ga inženirji in oblikovalci zasnovali tako, da je v nasprotju z A8 namenjen tistim, ki uživajo za volanom. To se kaže tudi v zasnovi notranjosti, kjer je sredinska konzola zasukana proti vozniku in tako še poudarja športni značaj vozila. Zaslon multimedijskega sistema MMI se lepo zliva s celostno zasnovo armaturne plošče. Večino funkcij vozila je mogoče upravljati na dveh na dotik občutljivih zaslonih – zgornji je namenjen multimedijski napravi, spodnji pa klimatski napravi in nekaterim drugim funkcijam, ki smo jih v starejših audijih upravljali s klasičnimi stikali. Ta seveda niso čisto izginila – recimo glasnost radia še vedno nastavljamo z gumbom. Na tem mestu zapišimo, da je velikost zaslona multimedijske naprave odvisna od izbrane navigacije – v deželni opremi je zaslon večji od serijskega in meri 8,8 palca, merilniki pa so klasični. Če doplačamo za boljšo navigacijo, dobimo večji 10,1-palčni zaslon in napredni Audijev virtualni kokpit, pri katerem klasične merilnike zamenja 12,3-palčni zaslon.

Armaturna plošča je podobna kot v A8, a bolj usmerjena k vozniku. FOTO: Blaž Kondža
Armaturna plošča je podobna kot v A8, a bolj usmerjena k vozniku. FOTO: Blaž Kondža

 

Dizel stane od 81.550 evrov naprej


Stopnja digitalizacije in število asistenčnih sistemov sta odvisna od tega, kako široko odpremo denarnico – novinec ponuja kar 39 asistenčnih sistemov, ki so razdeljeni v tri pakete: paket parkirne asistence (to bodo postopoma uvajali in bo omogočala tudi samodejno parkiranje v garažni hiši prek aplikacije na pametnem telefonu), paket asistenčnih sistemov mesto, ki vključuje novo asistenco za križišča, in paket asistenčnih sistemov tour, v katerem je nova asistenca za zavijanje. Paket tour, v katerem je tudi radarski tempomat, je slovenski zastopnik dodal v deželno opremo.

Porsche Slovenija, ki zastopa znamko pri nas, napoveduje, da bodo letos prodali toliko A7 sportbackov, kolikor jim jih bo uspelo dobiti, za leto 2019 pa načrtujejo prodajo med 30 in 35 vozil. Ob vstopu na trg je novinec na voljo s trilitrskima šestvaljnikoma, in sicer 250-kilovatnim turbobencinarjem (55 TFSI quattro) in 210-kilovatnim turbodizlom (50 TDI quattro). Dizel stane pri nas od 81.550 evrov naprej, bencinar pa od 84.900 evrov naprej. Dodajmo še, da bodo v kratkem model ponudili tudi z drugimi šest- in štirivaljniki, pri čemer velja, da so vsi zasnovani kot blagi hibridi. Februarja 2019 napovedujejo tudi prihod priključnega hibrida A7 sportback na naš trg.

Komentarji: