Ljubljana – Po nizu dobrih novic in vrhunskih kolesarskih rezultatov je iz Avstrije prišla precej bolj črna vest. Okrevanje po operaciji komolca se je Primožu Rogliču zapletlo, zato ni mogel trenirati na kolesu za kronometer in sprejel je odločitev, da se bo na svetovnem prvenstvu v Innsbrucku osredotočil le na cestno dirko, srebra s SP v v vožnji na čas v Bergnu pa ne bo branil.
Težave so se za Rogliča začele že med pripravami za dirko po Franciji, kjer je padel, v rani v komolcu pa mu je ostal kamenček. »Po Touru sem imel težave s komolcem, zato sem se odločil za operacijo, kjer so mi ga odstranili. Teden dni kasneje se mi je rana vnela in otekla, zato so me morali operirati še enkrat. Še vedno sploh nisem sedel na kolo za vožnjo na čas, zato ne morem resno trenirati za naskok na kolajno, zdaj je že prepozno. Ni bilo lahko, a sprejel sem odločitev, da se bom osredotočil le na cestno dirko. Želim štartati le tam, kjer se lahko borim za zmago, na kronometru pa to ne bi bilo mogoče,« je med pripravami v avstrijskem Kühtaiu, ki leži zelo blizu Innsbrucka, povedal Roglič.
Če nisi v formi, je težka tudi ravnina
Primož Roglič in Andrej Hauptman med ogledom proge v Innsbrucku. FOTO: Kolesarska zveza Slovenije
Odpoved je velik udarec za slovensko reprezentanco, Roglič nedvomno sodi v sam vrh specialistov za vožnjo na čas, tudi razgibana trasa v Innsbrucku bi mu šla na roke in obramba lanskega srebra se je zdela povsem realen cilj. Zdaj se bo zmagovalec 19. etape Toura lahko v miru pripravil le na cestno preizkušnjo v Innsbrucku, ki je predvsem po zaslugi strmega zadnjega vzpona, na kakršnih je vrhunski, Rogliču pisana na kožo. »Trasa mi je všeč, a ko si v dobri formi, je vsaka trasa dobra, če nisi, je lahko tudi ravnina pretežka. Zdaj moram narediti vse, da na SP pridem v vrhunski formi. Še nikoli nisem na cesti na svetovnem prvenstvu dirkal za medalje, zato bo to nova, posebna izkušnja in velik izziv zame,« je še povedal Zasavec.
Progo je spoznal že spomladi, ko si jo je ogledal najprej s slovenskim selektorjem Andrejem Hauptmanom, nato pa tudi z ekipo Lotto Nl-Jumbo, v zadnjih dneh pa na progi trenirata skupaj z Janom Tratnikom, ki bo po odpovedi Rogliča glavno slovensko orožje v kronometru in kandidat vsaj za prvo deseterico, kjer je vožnjo na čas končal tudi lani v Bergnu.
Lahko se borijo kot prava ekipa
Roglič bo imel ob Tratniku na voljo še šest kolesarjev v lovu na odličje, Slovenija bo prvič štartala z osmimi kolesarji na cestni dirki. Hauptman še ni sprejel končne odločitve glede sestave osmerice, a je Roglič prepričan, da bo ekipa dobra: »Mislim, da je za nas prednost, da nimamo veliko vodij, tako se lahko vsi osredotočimo na isti cilj in se zanj borimo kot prava ekipa.«
O trasi v Innsbrucku so mnenja različna, nekateri jo opisujejo kot eno najtežjih, spet drugi dvomijo o selektivnosti vzponov na krogih, zadnji vzpon pa bo nedvomno velik izziv za vsakogar. »Proga je po mojem mnenju težka, sploh zaradi zadnjega vzpona. Tam bo velik boj, ko ga bomo prečkali zadnjič, na treningu sem ga prevozil trikrat zapored, bilo je peklensko. Bomo videli, veliko bo odvisno tudi od dirkanja tekmecev, Julian Alaphilippe in Alejandro Valverde bi morala biti na takšni progi v ospredju, če bosta v formi prišla z Vuelte, a ima vsaka reprezentanca svoje računice, zato je težko napovedati razplet,« je še zaključil Roglič.
Lansko srebro je bilo največji slovenski kolesarski uspeh na reprezentančnem nivoju. FOTO: Reuters
Možnost za kolajno v vožnji na čas je z njegovo odpovedjo bržkone splavala po vodi, bo pa Roglič zdaj zagotovo še bolj motiviran, da na cestni dirki pokaže, kar zna. Morda po 30. septembru Andrej Hauptman ne bo več edini slovenski nosilec kolajne s cestnih dirk na svetovnih prvenstvih ...
Komentarji