
Neomejen dostop | že od 14,99€
Atlantic Droga Kolinska, ki sodi v hrvaško skupino Atlantic Grupa, je oddala zavezujočo ponudbo za nakup podjetja Osem iz Murske Sobote, ki jo je prodajalec Miroslav Flisar sprejel, so sporočili iz družbe. Posel bo sklenjen po pridobitvi soglasja agencije za varstvo konkurence (AVK) in izpolnitvi dodatnih pogojev za sklenitev posla.
»Prevzem temelji na enem najpomembnejših stebrov korporativne strategije Atlantic Grupe – krepitvi osnovne dejavnosti družbe v strateških kategorijah, natančneje v segmentu delikates, in širitvi proizvodnih zmogljivosti,« pravijo v Drogi Kolinski. Podjetje Osem se ukvarja s proizvodnjo in prodajo mesnih namazov in izdelkov. V lasti ima tudi blagovno znamko Kekec in proizvodno lokacijo v Murski Soboti, lani pa je ustvarilo šest milijonov evrov prihodkov. V Atlantic Drogi Kolinski pojasnjujejo, da poleg proizvodne lokacije in blagovnih znamk Atlantic Droga Kolinska prevzemajo tudi zaposlene v podjetju Osem, kar dodatno zagotavlja neprekinjeno poslovanje in prenos znanja.
Podjetje Osem ima približno 50 zaposlenih in je lani ob 6,4 milijona evrov celotnih prihodkov ustvarilo nekoliko več kot 272.500 evrov čistega dobička. Flisar je lani za časnik Dnevnik povedal, da kupca za podjetje išče, ker se približuje upokojitvi in ker nima naslednikov, ki bi prevzeli Osem.
Droga Kolinska sicer proizvaja tudi mesne in ribje paštete Argeta, ki so eden od njihovih paradnih produktov. Poleg tega ima v svojem portfelju od slovenskih blagovnih znamk še kavo Barcaffe, brezalkoholna pijačo Cockta in mineralno vodo Donat Mg.
Atlantic Grupa je lani ustavila 1,08 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar pomeni 10,8-odstotno rast v primerjavi s prejšnjim letom. Dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) se je v primerjavi z letom 2023 povečal za 12 odstotkov na 97 milijonov evrov, medtem ko je čisti dobiček znašal 26,5 milijona evrov in je bil za 15,2 odstotka nižji. »Skladno z napovedmi je močan pritisk zgodovinsko visokih cen kave in kakava negativno vplival na dobičkonosnost, predvsem v zadnjem četrtletju lanskega leta,« so pojasnili v skupini. Največjo rast prodaje so dosegla strateška poslovna področja kava (24,5 odstotka), pijače (9,5 odstotka) in delikatesni namazi (9,1 odstotka). Skupina je lani prevzela družbo Strauss Adriatic, lastnico srbskih znamk kave Doncafe in C kafa.
Komentarji