Novih 22 ambasadorjev slovenskega gospodarstva

Spirit Slovenija je doslej skupno izbral 41 podjetij, ki podpirajo zgodbo zelene, ustvarjalne in pametne Slovenije.
Fotografija: Lani izbranim ambasadorjem slovenskega gospodarstva se je pridružilo 22 novih. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
Odpri galerijo
Lani izbranim ambasadorjem slovenskega gospodarstva se je pridružilo 22 novih. FOTO: Uroš Hočevar/Delo

Spirit Slovenija je izbral novih 22 ambasadorjev slovenskega gospodarstva, to je podjetij, ki vsak na svojem področju ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo. Skupno vseh 41 ambasadorjev bo s svojimi prebojnimi rešitvami, ki podpirajo zgodbo zelene, ustvarjalne in pametne Slovenije, aktivno vključenih v številne promocijske aktivnosti slovenskega investicijskega in poslovnega okolja na tujih trgih, so sporočili iz Spirita.

Novi ambasadorji so Acies Bio, Arctur, AV Living Lab, Biosistemika, raziskave in razvoj, Domel, Donar, podjetje za notranjo opremo in svetovanje, Duol inženiring, Elaphe pogonske tehnologije, Eles, Fotona, genEplanet osebna genetika, Iskra, Iskraemeco, JUB, Medex. Kronoterm, Magneti Ljubljana, Marles hiše Maribor, Optotek, Podkrižnik specialna kovinska industrija, TPV Automotive, Tovarna avtomobilskih komponent in Varis Lendava.

image_alt
Ambasadorji za promocijo slovenskega gospodarstva


Slovenska podjetja, njihovi izdelki in storitve po svetu slovijo po visoki kakovosti, pravi Tomaž Kostanjevec, direktor Spirit Slovenija, kljub temu pa so se razmere v svetu zaradi pandemije korenito spremenile, zato bo utrjevanje prepoznavnosti našega gospodarstva na tujih trgih še toliko bolj pomembno. »Na Spirit Slovenija si nenehno prizadevamo za spodbujanje konkurenčnosti slovenskih podjetij v mednarodnem okolju. Pri tem se močno zavedamo pomena doslednega pozicioniranja državne blagovne znamke na tujih trgih ter utrjevanja prepoznavnosti vseh konkurenčnih prednosti, ki jih želimo komunicirati. Podjetja namreč veliko lažje vstopijo na trge, kjer država uživa visoko stopnjo prepoznavnosti in ugleda.«

Od izbranih ambasadorjev se pričakuje tudi aktivno podporno promocijo preko lastnih oglaševalskih in promocijskih aktivnosti, ki bo pripomogla k dvigu prepoznavnosti ključnih konkurenčnih prednosti slovenskega gospodarstva. Lani so bila med ambasadorje slovenskega gospodarstva imenovana naslednja podjetja in organizacije: Akrapovič, Alpina, AquafilSLO, Ekoart hiše, Elan, Equa, Hooray Studios, Ljubljanske mlekarne, Lotrič meroslovje, Luka Koper, Lumar IG, Mywater, Nordijski center Planica, Panorganix, Paradajz, Pipistrel, Plastika Skaza, SETCCE in SWARCO LEA.

Preberite še:

Komentarji: