Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Prostornost, preglednost in uporabnost odtehtajo nagibanje v ovinkih

Citroën grand C4 spacetourer za družinsko uporabnost.
Citroën grand C4 spacetourer je enoprostorec in za družine uporabnejši kot športni terenci. FOTO: Aljaž Vrabec
Citroën grand C4 spacetourer je enoprostorec in za družine uporabnejši kot športni terenci. FOTO: Aljaž Vrabec
10. 9. 2018 | 17:00
4:38
V času, ko so v zagonu šport­ni terenci, očitno še obstajajo enoprostorski avtomobili, ki ponujajo pravo razmerje med uporabnostjo, dobrimi voznimi lastnostmi in modernostjo. Tak­šen je tudi Citroënov grand C4 spacetourer.

Velik, večji, grand C4 spacetourer. Ko pogledaš v Citroënov enoprostorski avtomobil, ne moreš spregledati izjemne prostornosti. Vsekakor upraviči svoje novo ime (nekdaj je bil picasso), kar opazita voznik in sovoznik spredaj, pa tudi potniki na drugi klopi. Veliko prostora je za noge in glavo, sedeži so udobni, predvsem pa široki, zato se nihče ne stiska. Bolj tesno je na tretji klopi, a ta je vedno namenjena majhnim otrokom v velikih družinah.


Logičnost in modernost


Za družinsko uporabnost so na voljo številni odlagalni prostori. Spredaj in zadaj lahko potniki priročno odložijo mobilnik, ključe, knjigo, plastenko, očala, igračo, piškote … Vtis prostornosti še poudarijo velike steklene površine. Razkošen je tudi prtljažnik s prostornino od 645 do 704 litrov. Tretja vrsta sedežev je ob tej prostornini pospravljena v ravno dno, kamor je mogoče zložiti tudi drugo vrsto in potem recimo naložiti kakšen precej velik kos pohištva ali počit­niško opremo, lahko pa tu nastane kar prostor za spanje. Avtomobil je zelo visok vse do zadka, zato je pri njegovih 4,6 metra dolžine zares veliko manevrskega prostora za družinsko uporabnost.

Občutek v notranjosti je kot v moderni dnevni sobi, vsa stikala pa so logično razporejena. FOTO: Bruno Kuzmin
Občutek v notranjosti je kot v moderni dnevni sobi, vsa stikala pa so logično razporejena. FOTO: Bruno Kuzmin


V primerjavi s predhodnikom je armaturna plošča lepše oblikovana, s prijetnejšimi materiali na otip. Občutek je kot v moderni dnevni sobi, vsa stikala so logično razporejena. Posebnost je ročica za upravljanje samodejnega osemstopenjskega menjalnika. Postavljena je zgoraj desno nad volanom, kar je za sodobne avtomobile precej nenavadno, a posebnih težav s prilagajanjem ni.



Velike steklene površine še poudarijo občutek prostornosti. FOTO: Aljaž Vrabec
Velike steklene površine še poudarijo občutek prostornosti. FOTO: Aljaž Vrabec


Mehak, a udoben


Menjalnik razporeja 163 konjskih moči (120 kW), pri čemer nima nobenih težav, saj je dvolitrski dizelski agregat poskočen in odziven. Grand C4 spacetourer se resda malce nagiba v ovinkih, a če ima voznik lažjo nogo, se pelje udobno in mehko, kar še toliko bolj cenijo sopotniki. Največjo hitrost doseže pri 210 kilometrih na uro, do stotice poseže v 9,2 sekunde, poraba goriva je na testnih vož­njah znašala nekaj čez sedem litrov na sto prevoženih kilometrov.

Avtomobil je zelo visok vse do zadka, zato je na njegovih 4,6 metra dolžine veliko manevrskega prostora za družinsko uporabnost. FOTO: Aljaž Vrabec
Avtomobil je zelo visok vse do zadka, zato je na njegovih 4,6 metra dolžine veliko manevrskega prostora za družinsko uporabnost. FOTO: Aljaž Vrabec


Cena osnovnega avtomobila je 31.940 evrov, vendar vse omenjeno ni vključeno v ta znesek. Tako ima testni primerek dodano še panoramsko strešno okno (810 evrov), parkirni sistem (810 evrov), sedempalčni zaslon na dotik z navigacijo (180 evrov) … Doplačati je treba tudi za že omenjeno tretjo klop za šestega in sedmega potnika (610 evrov). Testno vozilo tako stane 37.130 evrov, a je res, da slovenski uvoznik ponuja dobrih šest tisoč evrov popusta.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine