V času, ko so v zagonu športni terenci, očitno še obstajajo enoprostorski avtomobili, ki ponujajo pravo razmerje med uporabnostjo, dobrimi voznimi lastnostmi in modernostjo. Takšen je tudi Citroënov grand C4 spacetourer.
Velik, večji, grand C4 spacetourer. Ko pogledaš v Citroënov enoprostorski avtomobil, ne moreš spregledati izjemne prostornosti. Vsekakor upraviči svoje novo ime (nekdaj je bil picasso), kar opazita voznik in sovoznik spredaj, pa tudi potniki na drugi klopi. Veliko prostora je za noge in glavo, sedeži so udobni, predvsem pa široki, zato se nihče ne stiska. Bolj tesno je na tretji klopi, a ta je vedno namenjena majhnim otrokom v velikih družinah.
Citroën grand C4 spacetourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8
Zastopnik: C Automobil Import, d. o. o.
Cena: 31.940 € (testno vozilo 37.130 €)
Euro NCAP: ***** (2013)
CO2: 127 g/km
Logičnost in modernost
Za družinsko uporabnost so na voljo številni odlagalni prostori. Spredaj in zadaj lahko potniki priročno odložijo mobilnik, ključe, knjigo, plastenko, očala, igračo, piškote … Vtis prostornosti še poudarijo velike steklene površine. Razkošen je tudi prtljažnik s prostornino od 645 do 704 litrov. Tretja vrsta sedežev je ob tej prostornini pospravljena v ravno dno, kamor je mogoče zložiti tudi drugo vrsto in potem recimo naložiti kakšen precej velik kos pohištva ali počitniško opremo, lahko pa tu nastane kar prostor za spanje. Avtomobil je zelo visok vse do zadka, zato je pri njegovih 4,6 metra dolžine zares veliko manevrskega prostora za družinsko uporabnost.
Občutek v notranjosti je kot v moderni dnevni sobi, vsa stikala pa so logično razporejena. FOTO: Bruno Kuzmin
V primerjavi s predhodnikom je armaturna plošča lepše oblikovana, s prijetnejšimi materiali na otip. Občutek je kot v moderni dnevni sobi, vsa stikala so logično razporejena. Posebnost je ročica za upravljanje samodejnega osemstopenjskega menjalnika. Postavljena je zgoraj desno nad volanom, kar je za sodobne avtomobile precej nenavadno, a posebnih težav s prilagajanjem ni.
- Grand C4 spacetourer upraviči svoje (prostorsko) ime, kar opazijo vsi potniki.
- Za družinsko uporabnost so na voljo številni odlagalni prostori.
- V primerjavi s predhodnikom je lepše oblikovana armaturna plošča.
Velike steklene površine še poudarijo občutek prostornosti. FOTO: Aljaž Vrabec
Mehak, a udoben
Menjalnik razporeja 163 konjskih moči (120 kW), pri čemer nima nobenih težav, saj je dvolitrski dizelski agregat poskočen in odziven. Grand C4 spacetourer se resda malce nagiba v ovinkih, a če ima voznik lažjo nogo, se pelje udobno in mehko, kar še toliko bolj cenijo sopotniki. Največjo hitrost doseže pri 210 kilometrih na uro, do stotice poseže v 9,2 sekunde, poraba goriva je na testnih vožnjah znašala nekaj čez sedem litrov na sto prevoženih kilometrov.
Avtomobil je zelo visok vse do zadka, zato je na njegovih 4,6 metra dolžine veliko manevrskega prostora za družinsko uporabnost. FOTO: Aljaž Vrabec
Cena osnovnega avtomobila je 31.940 evrov, vendar vse omenjeno ni vključeno v ta znesek. Tako ima testni primerek dodano še panoramsko strešno okno (810 evrov), parkirni sistem (810 evrov), sedempalčni zaslon na dotik z navigacijo (180 evrov) … Doplačati je treba tudi za že omenjeno tretjo klop za šestega in sedmega potnika (610 evrov). Testno vozilo tako stane 37.130 evrov, a je res, da slovenski uvoznik ponuja dobrih šest tisoč evrov popusta.
Komentarji