Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

Znanje branja, pisanja in računanja mora biti avtomatizirano

Največji in najtrajnejši vpliv na kasnejši uspeh v šoli imajo igre, ki spodbujajo razvoj fonološkega zavedanja, pravi profesor psihologije Marcus Hasselhorn.
Težave, ki vodijo v slabo znanje branja in pisanja, se lahko nakopičijo, še preden otrok začne obiskovati šolo. FOTO: Črt Piksi


 
Težave, ki vodijo v slabo znanje branja in pisanja, se lahko nakopičijo, še preden otrok začne obiskovati šolo. FOTO: Črt Piksi  
19. 6. 2025 | 05:00
13:41

V nadaljevanju preberite:

V nemško govorečem svetu je eden najbolj znanih psihologov za vzgojo otrok do desetega leta nedvomno prof. dr. Marcus Hasselhorn, od leta 2007 profesor psihologije na Leibnizevem inštitutu za pedagoške raziskave in pedagoške informacije v Frankfurtu.

»Jasno je, da je digitalni svet povsod okrog nas, tudi v življenju otrok. V Nemčiji razpravljajo, ali bi bilo treba otrokom prepovedati uporabo digitalnih komunikacijskih naprav do 14. leta. Vse to je nesmiselno. Moj mlajši vnuk je bil star komaj dve leti, ko je, brez tuje pomoči, našel kamero na mojem pametnem telefonu in ugotovil, kako z njo snemati. To se dogaja intuitivno in je del realnosti sodobnega sveta. Pripadam skupini, ki ni naklonjena normativnim prepovedim. Tako ali tako jih ni mogoče izvajati. Bolj smiselno vprašanje se nam zdi, kaj moramo storiti, da bodo prednosti naprav odtehtale njihove negativne vidike,« je v pogovoru poudaril Hasselhorn. 

 

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine