Po dirkah kot največji v eliti – s tovornjakom
Tim Gajser po zmagi samozavesten v Francijo, Klemen Gerčar po premoru spet v karavani.
Odpri galerijo
»Dobiti obe vožnji pomeni nov odmerek samozavesti. V zadnjih dveh dirkah sem imel najhitrejše kroge v konkurenci, počutim se močno. Zadovoljen sem z nastopi in potrditvijo, da z motorjem dobro sodelujeva,« je zmago na preizkušnji za svetovno prvenstvo v razredu MXGP na Portugalskem pred tednom dni podoživel motokrosist Tim Gajser. Ta vikend se bo eliti pridružil še Klemen Gerčar.
Gajser je v nedeljo blestel v Aguedi, na svoji hondi je osredotočeno vozil od prve do zadnje minute obeh voženj in izkoristil vsako priložnost, ki se mu je ponudila, ter zmagal dvanajstič v MXGP. Poln samozaupanja se bo lotil nove preizkušnje in poskušal močnemu Tonyju Cairoliju odščipniti čim več točk v boju za naslov svetovnega prvaka.
Na zahodu Francije se bo karavani spet pridružil Gerčar. Na Pirenejskem polotoku ga ni bilo zaradi predolge poti in posledično previsokih stroškov. Na prizorišča se namreč dirkač, ki tekmuje v samostojni ekipi 62Motosport, prevaža sam z mehanikoma.
Nova pridobitev je tovornjak, ki ga je sestavljal dve leti. V njem ima urejen bivalnik in »garažo«, v kateri so motorji in druga oprema. »To je bil velik projekt, s katerim sem se zdaj postavil ob bok pravim ekipam v eliti. Glede na to, da smo četrto oziroma peto leto v MXGP, je bil to logičen korak. Me je pa, priznam, obremenjevalo finančno in organizacijsko. Veliko mi je pomagal oče, pa marsikateri sponzor in prijatelj,« je razkril Gerčar, ki je na poti do Francije prevozil 1500 km.
V letošnjem SP ima za sabo le dve dirki, saj se je pred tem soočal z zdravstvenimi preglavicami. Nazadnje je moral na artroskopijo kolena. »Zdravje je zdaj v redu, tudi koleno. Lahko tečem, kolesarim, ne ovira me niti na motorju,« je zadovoljen nekdanji svetovni prvak v MX3, ki je lani točke osvojil dvakrat, letos pa bo pot do njih še bolj strma, saj je v pripravljalnem obdobju opravil precej manj treninga kot tekmeci.
Z mislimi je tudi pri svojih dveh tekmovalcih Luki Milcu in Jaki Peklaju, ki se uveljavljata na dirkah nižje ravni. V letošnjo sezono je namreč stopil tudi v vlogi trenerja in vodje ekipe. Obe mu pobereta veliko energije, a v njih uživa.
»V življenju prideš do točke, ko se moraš odločiti, ali boš šel levo ali desno, saj če greš naravnost, se zaletavaš. Rad dirkam, a nagibam se k vodenju ekipe. Pogosto sem kot tekmovalec prikrajšan, saj je treba biti 100-odstotno osredotočen 24 ur na dan na svoje naloge, da lahko potem dirkaš na visoki ravni in si med 20 na svetu. Ogromno zbranosti potrebuješ za doseganje vrhunskih rezultatov. Pogosto si ljudje težko predstavljajo, kaj to pomeni,« je dejal.
Bo letošnja sezona njegova zadnja? »Imam začrtano pot, bo pa treba še malce počakati, saj vsega v življenju ne moreš predvideti. Jasno bo proti koncu leta. Si pa želim, da bi svoje znanje, izkušnje in strukturo, ki sem jo zgradil, prenesel na dirkača, ki bi izkoristil potencial v mladih letih in dosegal vrhunske uvrstitve,« je še dodal Gerčar. Jutri bodo kvalifikacije, v nedeljo dirka (ob 14.15 in 17.10). V MX2 bo tekmoval Jan Pancar.
Gajser je v nedeljo blestel v Aguedi, na svoji hondi je osredotočeno vozil od prve do zadnje minute obeh voženj in izkoristil vsako priložnost, ki se mu je ponudila, ter zmagal dvanajstič v MXGP. Poln samozaupanja se bo lotil nove preizkušnje in poskušal močnemu Tonyju Cairoliju odščipniti čim več točk v boju za naslov svetovnega prvaka.
Na zahodu Francije se bo karavani spet pridružil Gerčar. Na Pirenejskem polotoku ga ni bilo zaradi predolge poti in posledično previsokih stroškov. Na prizorišča se namreč dirkač, ki tekmuje v samostojni ekipi 62Motosport, prevaža sam z mehanikoma.
Nova pridobitev je tovornjak, ki ga je sestavljal dve leti. V njem ima urejen bivalnik in »garažo«, v kateri so motorji in druga oprema. »To je bil velik projekt, s katerim sem se zdaj postavil ob bok pravim ekipam v eliti. Glede na to, da smo četrto oziroma peto leto v MXGP, je bil to logičen korak. Me je pa, priznam, obremenjevalo finančno in organizacijsko. Veliko mi je pomagal oče, pa marsikateri sponzor in prijatelj,« je razkril Gerčar, ki je na poti do Francije prevozil 1500 km.
V letošnjem SP ima za sabo le dve dirki, saj se je pred tem soočal z zdravstvenimi preglavicami. Nazadnje je moral na artroskopijo kolena. »Zdravje je zdaj v redu, tudi koleno. Lahko tečem, kolesarim, ne ovira me niti na motorju,« je zadovoljen nekdanji svetovni prvak v MX3, ki je lani točke osvojil dvakrat, letos pa bo pot do njih še bolj strma, saj je v pripravljalnem obdobju opravil precej manj treninga kot tekmeci.
Če greš naravnost, se zaletavaš
Z mislimi je tudi pri svojih dveh tekmovalcih Luki Milcu in Jaki Peklaju, ki se uveljavljata na dirkah nižje ravni. V letošnjo sezono je namreč stopil tudi v vlogi trenerja in vodje ekipe. Obe mu pobereta veliko energije, a v njih uživa.
»V življenju prideš do točke, ko se moraš odločiti, ali boš šel levo ali desno, saj če greš naravnost, se zaletavaš. Rad dirkam, a nagibam se k vodenju ekipe. Pogosto sem kot tekmovalec prikrajšan, saj je treba biti 100-odstotno osredotočen 24 ur na dan na svoje naloge, da lahko potem dirkaš na visoki ravni in si med 20 na svetu. Ogromno zbranosti potrebuješ za doseganje vrhunskih rezultatov. Pogosto si ljudje težko predstavljajo, kaj to pomeni,« je dejal.
Bo letošnja sezona njegova zadnja? »Imam začrtano pot, bo pa treba še malce počakati, saj vsega v življenju ne moreš predvideti. Jasno bo proti koncu leta. Si pa želim, da bi svoje znanje, izkušnje in strukturo, ki sem jo zgradil, prenesel na dirkača, ki bi izkoristil potencial v mladih letih in dosegal vrhunske uvrstitve,« je še dodal Gerčar. Jutri bodo kvalifikacije, v nedeljo dirka (ob 14.15 in 17.10). V MX2 bo tekmoval Jan Pancar.