Sky lovi rumeno majico, prvi na start Mitchelton Scott

Tretji dan letošnje dirke po Franciji prinaša prvo odločitev v boju za končno zmago, na ekipnem kronometru je favorit Sky. 
Fotografija: Sky na ogledu proge današnjega kronometra. FOTO: AP
Odpri galerijo
Sky na ogledu proge današnjega kronometra. FOTO: AP

Po treh letih se ekipni kronometer vrača na Tour, tudi tokrat bi disciplina, v kateri je Sky izjemen, lahko krojila  razplet dirke, čeprav je na sporedu že tretji dan. Sky ima v odličnem položaju Gerainta Thomasa, ki bi danes lahko oblekel rumeno majico vodilnega, ob tem pa si Chris Froome želi nadoknaditi izgubljenih 51 sekund iz prve etape, zato Britanci zagotovo ne bodo taktizirali. 

Vprašanje je, kako dobro se bo v najzahtevnejši disciplini kolesarstva znašel mladi Egan Bernal, a ima Sky v svoji ekipi dovolj izkušenih kronometristov, da bodo v igri za zmago. Ob Britancih visoko kotirata tudi BMC Richieja Porta in QuickStep, ki želi Fernanda Gavirio spet pripeljati do rumene majice po včerajšnji smoli, ko mu je možnost za zmago preprečil padec. 
 

Visoke hitrosti in krožišča posebnosti kronometra


Kronometer je dolg 35 kilometrov in pol in ni pretirano tehnično zahteven, hitrosti na spustu bodo zelo visoke, že na treningu so presegale 80 km/h, ritem bodo kolesarjem motila tudi krožišča, a po jutranjih ogledih proge se ekipe glede nevarne trase niso posebno pritoževale. Razlike bi lahko bile precejšnje, AG2R z Romainom Bardetom v tej disciplini ne blesti, in čeprav je kronometer dolg le 35 kilometrov, bi Francozi lahko izgubili tudi več kot minuto proti najboljšim. 



Po napovedih strokovnjakov bo ekipni kronometer bolj kot ne izničil zaostanke iz prve etape in boj za rumeno majico spet vrnil na začetek, v najslabšem položaju pa je Nairo Quintana, ki je v prvi etapi izgubil 1:15, Movistar pa tudi v ekipnem kronometru ne blesti, zato bi se lahko zaostanek Kolumbijca še povečal.

Športni direktor Mitchelton-Scotta Matt White je opisal glavne značilnosti proge: »Kronometer je zelo hiter, na nekaterih odsekih bo hitrost ob vetru v hrbet, ki je napovedan, precej višja od 80 kilometrov na uro. A proga ni tehnično zahtevna, ima okrog 15 krožišč, kjer bo treba biti zbran in natančen, sicer lahko v vsakem izgubiš nekaj sekund. Proga je precej bolj hribovita, kot je videti na profilu (oglejte si ga v spodnji grafiki), predvsem pa nikjer ni niti pet kilometrov dolgega ravnega odseka, ko bi lahko ekipa ujela pravi ritem in se sprostila. Pričakujem, da bodo razlike zelo velike.«

Ker je letos na tritedenskih dirkah v ekipah le še osem kolesarjev, se bo štoparica ustavila, ko bo ciljno črto prečkal četrti kolesar iz ekipe.
 

Komentarji: