
Neomejen dostop | že od 14,99€
Nova generacija rangerja prihaja v Evropo in s tem tudi na slovenske cesti v najbolj športni izvedenki raptor, ki so jo razvili na Fordovem športnem oddelku Ford Performance. Zato je raptor v nasprotju z drugimi izvedenkami predvsem športni stroj in malo manj delovni konj, kar potrjujejo tudi njegove zmogljivosti.
»Pri novem rangerju raptorju smo se osredotočili na to, da zagotovimo vrhunski športni stroj,« je ob mednarodni predstavitvi povedal Dave Burn, glavni programski inženir modela. »Je občutno hitrejši, osupljivega videza, s celo vrsto novih funkcij in je najčvrstejši ranger, kar smo jih kdaj naredili.« Pri Fordovem zastopniku sicer že zbirajo naročila za preostale različice rangerja, wildtrak, limited, platinum, XL in XLT.
Raptor je prvič dobil napreden sistem stalnega štirikolesnega pogona s povsem novim elektronsko krmiljenim dvostopenjskim reduktorjem na zahtevo v kombinaciji z zaporo sprednjega in zadnjega diferenciala, kar bodo gotovo cenili terenski navdušenci. Voznik ima na izbiro kar sedem voznih načinov, med njimi je terensko usmerjeni, ki elektronske sisteme vozila nastavi za vrhunsko zmogljivost pri hitri vožnji po terenu, kar smo lahko preizkusili tudi sami na poligonu.
Da bo terenska vožnja še bolj brezskrbna, so v vozilo vgradili sistem trail control, ki deluje kot nekakšen tempomat za to vrsto vožnje. Voznik preprosto izbere nastavljeno hitrost pod 32 kilometrov na uro, in vozilo bo upravljalo pospeševanje in zaviranje, medtem ko se bo voznik osredotočil na krmiljenje po zahtevnem terenu.
Nova generacija rangerjev bo založena s kopico uporabnih asistenčnih sistemov. Med drugim bodo opremljeni s senzorjem za nadzor mrtvega kota, kar smo pri prejšnji generaciji rangerja – mimogrede, ta je še vedno naprodaj – zelo pogrešali. Fordu štejemo v dobro, da so kljub digitalnim stikalom klimatske naprave obdržali še klasična stikala.
Slovenski zastopnik Summit Motors Ljubljana letos načrtuje prodajo 130 rangerjev nove generacije. Cene rangerja z dvojno kabino se začnejo pri 47.800 evrih za dizla, kar zadeva raptorja, pa pri 72.120 evrih za krotkega dizla oziroma 76.580 evrih za šestvaljnega bencinarja.
Komentarji