Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Modna beseda, geopolitika

Od modne muhe svetovalcev do ključnega orodja za razumevanje sveta: kaj geopolitika v resnici je in zakaj jo morajo podjetja jemati resno.
V ozadju geopolitičnih priložnosti se skrivajo pasti. Geopolitične nevarnosti pa zakrivajo poslovne priložnosti. FOTO: Yuriko Nakao/Reuters
V ozadju geopolitičnih priložnosti se skrivajo pasti. Geopolitične nevarnosti pa zakrivajo poslovne priložnosti. FOTO: Yuriko Nakao/Reuters
19. 5. 2025 | 05:00
6:38

V nadaljevanju preberite:

V poslovnem svetovanju je veliko modnih muh. McKinsey po novem oglašuje »geopolitično svetovanje«, geopolitics consulting. Kar ponuja investicijska banka Lazard, je tako sorodno, da razlike v slovenskem prevodu še zaznati ne moremo. Namreč, geopolitical advisory. Raziskovalna hiša Oxford Analytica dodaja še geopolitično analizo, geopolitical analysis and advisory. Se pravi, preden dajo nasvet, o njem razmislijo. Revizorska hiša Ernst & Young je še bolj zagnana, spremenila je celo svojo organizacijsko strukturo in dodala »geostrateško skupino«, geostrategic group. Ukvarja se s svetovanjem na področju političnih tveganj, political risk consulting. Podobno ima svetovalna hiša Boston Consulting Group, BCG, lastno središče za geopolitiko, center for geopolitics.

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine