Kako so trenerji v avtu spremljali Pogijev superkronometer

Objavljamo posnetek, kako so tehnični direktor, trenerja in serviser v spremljevalnem avtu doživljali 20. etapo letošnjega Toura.
Fotografija: Zmagovalec Toura 2020. FOTO: Sebastien Nogier/AFP
Odpri galerijo
Zmagovalec Toura 2020. FOTO: Sebastien Nogier/AFP

Dvajseta etapa dirke po Franciji ni bila samo najbolj zanimiva na letošnji dirki, mnogi pravijo, da je bila to najbolj napeta izvedba od leta 1989. 



Spomnimo se, spomini so še čisto sveži, Tadej Pogačar je do te etape za Primožem Rogličem, zaostajal za 57 sekund, po etapi pa je bil 59 sekund pred njim. Roglič je za njim zaostal za 1:56 in zasedel peto mesto. Drugo mesto v etapi je osvojil Nizozemec Tom Dumoulin (Jumbo Visma), ki je ua Pogačarjem zaostal 1:21, tretji je bil Avstralec Richie Porte (Trek Segafredo) z istim časom kot Dumoulin, četrti pa Nizozemec Wout van Aert (Jumbo Visma), ki je zaostal za 1:31.

Kronometer v 20. etapi od Lura do La Planche des Belles Filles je bil dolg 36,2 kilometra in ga uvrščamo med gorske različice, saj je zadnjih 5,9 kilometra klanec s povprečnim 8,5-odstotnim naklonom. Kolesarji ta klanec poznajo, svojo premiero na Touru je imel leta 2012, dve leti kasneje, leta 2017 in lansko leto. Tega klanca se kolesarji bojijo, ne marajo ga, tudi zato, ker ravno proti cilju pokaže svoje zobe z 20-odstotno strmino.

Prvih 15 kilometrov kronometra je bolj ali manj ravninskih, potem gre vseskozi navzgor, pred zadnjim klancem je še Col de la Chevestraye na 25. kilometru, teren je ravno tak, da kolesar ne ve, ali bi pritiskal do konca ali bi nekaj privarčeval za konec. 

Tadej Pogačar ni taktiziral niti ene minute, niti enega metra, vseskozi je šel na vso moč. Pod klancem je menjal kolo, hitrejšo kronometrco je zamenjal za super lahko specialko, da je lahko še hitreje poganjal proti vrhu. Kako je bilo to videti iz avta moštva UAE Team Emirates, si oglejte v posnetku. Na zadnjem sedežu sedi tudi Andrej Hauptman.

Preberite še:

Komentarji: